Gå til innhold

vet ingenting lengre jeg... saa forvirra!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fader saa flink jeg er til aa lage problemer for meg selv....!

tok ut spiral paa grunn av vondter og kanskje et oenske om barn

brukte ikke prevensjon....

vi oensket jo dette...

maanedene gaar....

forholdet gaar daarlige og daarligere, vi bare krangler, jeg bestemmer meg for aa begynne paa p-piller og ringer gynekolog. faar time der noen uker etterpaa.

vi har lite sex i denne perioden.

*det hoerer med til historien at jeg har en sykdom som gjoer det vanskelig aa bli gravid, saa legen sa at jeg ikke trengte uroe meg for aa bli gravid i perioden frem til p-pille start*

jeg moeter opp hos gynekolog. og der va det et lite mirakelbarn som hun sa....

jeg ble redd, oensket jo ikke dette lengre...!

ukene har gaatt, er naa 10 fullgaatte uker...

vet enda ikke hva jeg vil...

dette er faelt!

oensker ikke at barnet mitt skal vokse opp i et helvete! for det er det det er her hjemme naa...

barnefar oensker at jeg skal beholde, men hvis jeg noen gang gaar fra ham, vil han ha foreldrerett.

med min sykdomshistorie som han sier saa faar han glatt det *har periodevis angst*

men det skal vel mye til for aa ta foreldrerett vekk fra moren? eller?

oensker jo dette barnet, er jo glad i det, men er det riktig aa faa det bare for at jeg skal foele meg bedre. vil jo ikke for alt i verden gi fra meg barnet til ham, hvis det naa skulle ende med at vi gaar fra hverandre?

Fortsetter under...

Jeg har også en sykdommshistorie, angst og depresjoner. Men har vært alene med omsorgen for min sønn i seks år, og det har vært periodevis tøft å holde maska for han, men det har gått bra. Han er en sosial og omgjengelig 7åring:) Jeg gikk til psykolog i en lang periode, og på den tiden trua også barnefar med å ta omsorgen ( han skyldte også på sykdommen min) men jeg gikk rett til min psykolog og spurte rett ut om hva han ville anbefalt om han måtte vitne i retten, og svaret var att jeg var uten tvil en god mor! Sykdommen avgjør ikke om du er en god mor eller ikke!Så ikke la angsten avgjøre om du skal ta abort, du kan være en like god mor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...