Gå til innhold

Dere som er gravid.......... Pleace seeeeeeeeeee her

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere ta en el test å se om den blir pos????????

Har testa pos på el i 4 dager og tror kansje eg er gravid men eg har ikke gr test her hjemme nå...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dem sier jo at LH hormonet og HCG hormonet er ganske like. (HCG hormonet har hatt, men ikke LH) derfor kan el tester slå ut positivt om man er gravid. men gr tester kan ikke slå ut om man har el.

jeg syns du skal ta en gr test jeg :)

Skrevet

Jeg fikk pos utslag på el test og var gravid..men greit å ta en grav test i tillegg da =)

Lykke til...krysser fingrene for deg

Skrevet

jeg hadde igjen to el-tester da jeg fant ut jeg var gravid,tok de for moro skyld for å se om det slo ut noe og begge var negative, men jeg har også hørt at på noen slår det ut på el test om de er gravide.

Skrevet

åååååå eg har ikke gr test før i morgen så håpte å få et lite håp her inne hehe.

Skrevet

Her har det slått ut på den ene graviditeten, men ikke på den andre. Tror neppe den viser positiv om du ikke er gravid.

Skrevet

Jeg tok en EL-test nå (er 11+1) og den ble positiv med en gang :) Fikk aldri så positive EL-tester når jeg testet etter EL.

Skrevet

Å.............Eg har nettopp tatt en el test til og den er knall pos..Håper spiren kommer hos oss denne pp :-)

Skrevet

Ehh, hvorfor kan du ikke bare ta en graviditets test istedenfor EL test??

Så slipper du skrive hver gang du tar en el??

Skrevet

Kansje fordi eg ikke har en hihi...

Skal ned å kjøpe en snart.

Så derfor :-)

Skrevet

Kjærring!

Jeg er sååååååååååå dritt-lei sånt mas!

Skrevet

Skriv å si hvordan resultatet blei på graviditetstesten da! :)

Skrevet

Æsj............Da har eg vert nede å kjøpt 3 tester. Tok en og den ble negativ :-( bu hu....... Håper på å komme inn her neste mnd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...