Gå til innhold

meningsløst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid uke 27 og bare gråter. Mannen min er på jakt og jeg kan ikke prate med han, da gråter jeg bare mer, og får vondt i magen. Merker at babyen ikke har det bra når jeg er så deppa og får gråtetokter. Eneste jeg vil er at han skal overta alt sammen.

Har skikkelig bekkenløsning, bruker krykker, sykemeldt og lei av alt. Har restless legs også. Teller dager til termin, 91 dager igjen. Det er lenge det. I går gråt jeg hele kvelden, og i dag har jeg grått masse på morgenen. Ville ikke stå opp, men ryggen verker sånn at det er umulig å bli liggende.

Er ikke vanligvis deprimert, men nå er det så mye, og alt blir bare tusen ganger verre når jeg er alene. Orker ikke at andre venninner skal se hvordan jeg har det. Er bare mannen min som får lov til det, men nå er han ikke hjemme. Føler meg veldig avhengig av han, men jeg klarer ikke å være sterk lenger. Orker ikke ta denne gravidjobben alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne sende deg en klem jeg også. Ser at du ikke lurer på noe, og regner med at du bare ville dele dette med noen :o)

Jeg må innrømme at jeg blir litt skuffet over mannen din som velger å gå på jakt når du sitter hjemme og har det tungt og leit...

Klemmm

Skrevet

Vet du, jeg ante ikke at et svangerskap skulle være så tungt som det er, før jeg ble gravid! Det er kjempetungt. Både fysisk og følelsesmessig. Synes synd på deg! Har det sånn imellom jeg og. Vil bare at samboeren min skal ta over hele skiten, så jeg kan føle meg normal igjen, gå på jobb, ta meg en øl etc. Men det går jo ikke!

Håper du kommer deg litt ovenpå igjen snart. Her går det iallefall i bølger! ;)

Skrevet

Tusen takk for klemmer og oppmuntrende ord. Trengte som dere skjønte bare å få ut litt frustrasjon.

(og så synes jeg det er så urettferdig at noen bare er så himla lykkelig gravide og ikke er plaget med noe..)

Heldigvis kom mannen min hjem i dag, og da gråt jeg ut all frustrasjonen min til han, som var helt enig i at det kanskje ikke var så lurt at han dro på jakt.. Han sa han hadde vært betenkt med å dra i utgangspunktet også. Så da ble vi enige om at han skal holde seg hjemme til nurket er ute og jeg i normal gjenge igjen..

Så det sluttet i allefall lykkelig, og jeg har det ikke så verst nå, synes det til og med går greit med krykkene. Uff for noen bølgedaler!!!Gjett om den ølen skal bli god når dette er over..champanje på fødestua:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...