Vår tur :) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Noen som har noen tips og vink mot denne utømmelige trettheten?? Noen dager er jeg helt skutt, gjør ikke annet enn å spise og sove, andre dager føler jeg meg helt i form. Noen andre som har det sånn?
zadine Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Har det på samme måte. Sitter på jobb fra 07 til 19 hver dag nå, og fra kl. 1500 så er jeg ikke menneske, har store problemer med å holde øynene oppe. Faktisk så ille at jeg har duppet litt. (godt jeg har god kollega som dekker opp og ikke sier noe, for han vet det hehe) Godt jeg skal hjem i morgen og ikke på jobb igjen før om 3 uker. Håper trettheten har gått over til da.
Vår tur :) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Føler med deg. Sørg for å sov masse og godt de 3 ukene du er hjemme. Er du langt på vei?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Riiimelig trøtt jeg oxo, for å si det sånn... Har fri i dag, og har ligget og sovet hele formiddagen. Uff.... Er i tillegg forferdelig kvalm, og i dag tidlig kjentes det ut som at jeg skulle kaste opp hvert øyeblikk. Derfor la jeg meg for å sove igjen, og det hjalp litt på både kvalme og trøtthet. Var på hyttetur med noen venner i helga, og sleit virkelig med å skjule den lille hemmeligheten. (Er 7 uke på vei, og vil jo ikke røpe noe ennå!!). Jeg var jo uliderlig trøtt, og kvalme og svimmelhet kom stadig, så jeg måtte flere ganger legge meg nedpå. I tillegg var magen ganske så oppblåst, så jeg holdt den inne det jeg kunne, og skjulte den ved f.eks. å sitte med en sofapute i fanget. Ååååh....Blir så mye enklere når vi kan fortelle det til de rundt oss!!! -På skolen er jeg stadig på nippet til å sovne, og kan ikke være like aktiv i alle fag, grunnet bekkenløsning, svimmelhet og diverse... Føler stadig at jeg kommer med dumme unnskyldninger for ikke å delta, og medstudentene tror kanskje jeg er en unnasluntrende og lat student. Noe jeg egentlig ikke er! -Kommer nok til å fortelle det rundt uke 10, tror jeg. Litt etter at jeg har vært på første kontroll. Orker ikke vente til jeg er 12 uker.... Hvor langt på vei er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå