Gå til innhold

Ja hva får jeg egentlig????????

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd på torsdag. Lillegullet var ikke så veldig villig til å vise seg fra, lå for det meste med rompa under arrvevet etter mine to keisersnitt.

Men jordmor mente hun kom såpass nært skrittet, og ikke kunne se noe som stakk ut, og at vi derfor måtte ta UTGANGSPUNKT i at det er ei jente.

Men jeg var så sikker på gutt, har tre jenter fra førm og en gutt, og dette svangerskapet har vært helt likt da jeg gikk med gutten...kan jordmor ta feil??????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10462391-ja-hva-f%C3%A5r-jeg-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=) Ja jordmor kan ta feil=) I mitt forrige svangerskap fikk vi vite at vi skulle få en gutt. Hun sa at hun var 98% sikker på d. Vi tok d som en selvfølge at d ble gutt, men vi fikk altså ei lita jente=)=)=)

Huff, slikt vil jeg ikke lese lillca, hehe...

Vi fikk også beskjed om at vi skal ha en liten gutt, ser til og med tisseluren på UL-bildet! (kan da ikke være feil da vel???)

Men tenk om det kommer ei jente!! Og jeg som er i alvorlig shoppingmodus for tiden..!

Samm hvilket kjønn altså, ikke misforstå, men vi er rimelig innstilt på gutt nå...

jeg var på ul onsdagen.

beibisen min lå veldig vrient til, så var vanskelig å se.

men jordmora mente veldig bestemt at det var jente, for hun kunne se kjønnsleppene til beibisen min.

jeg har hele tiden trodd det var gutt, men hun kunne ikke finne noe som tyder på at det blir gutt. så nå er jeg begynnt å handle rosa.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...