Gå til innhold

Dere med barn som ikke får til å ha på regnstøvler.

Anbefalte innlegg

Vi har ett lite eller ganske stort problem.

Jenta vår på 1 år kan ikke bruke støvler i barnehagen, eller det går, men hun klarer ikke å bevege seg, å dem bare henger etter å slenger så hun drar et ekstra lass på en måte.

Er det noen som har samme problemet? å finnes det noe alternavtiv til støvler som er regntett?

Vi har vært å kjøpt sånne regntette sokker eller hva jeg skal kalle det, men det er vel begrensa hvor vantett dem er. og er heller ikke noen såle unger..

dette er sannelig ikke legg :P

Fortsetter under...

Støvler er vrient til småfolk :-) Hva med disse:

www.stonz.ca

Har akkurat fått noen jeg bestilte hjem i posten og de er kjempefine. Hvis jenta di går så kan du ha sko inni og bruke disse som vanntette fotposer.

Kjøp vanlige goretex sko/støvletter.

Vi kjøpte ecco sine, ser ut som vintersko, men hun skal bruke dem som støvler frem til det er mulig for henne å ha vanlige støvler.

Her har det nå regnet i over 60 dager, og her har ecco skoene i steden for støvler vert en braksuksess...........

Annonse

jeg vil anbefale å bare ha på gode vintersko, de former seg etter foten og detter ikke så fort av. det er ett must for ett åringer som nettopp har lært å gå. jeg jobber i barnehage og sier dette til mine foreldre som har barn som nettopp har lært å gå. støvler former seg ikke etter foten og ramler fort av og det kan være en frustrasjon både for barn og voksne.

men gode sko er helt avgjørende i barnehage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...