Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Mandag 24.09.2007??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å nærme seg jenter:) Her er det 64 dager igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

41 dager. I morgen er jeg høygravid:)

Skrevet

Hei!

Har 55 dager igjen! Glede meg masse til den lille kommer, men lærte når førstejenta kom at det kan være ganske slitsomt.... Skal derfor nyte hver ensete av dagene som e igjen. Vi får jo også julestria midt oppi det hele, så jeg har faktisk tenkt å ta julegavekjøpene i ukene før termin..... Får se hva jeg klarer....

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jepp, takk og lov at det nærmer seg. Er helt sprengt!

60 dager igjen her :-)

Skrevet

43 dager igjen... Synes tida begynner å gå veldig sakte nå.

Skrevet

ca 51 dager igjen her:) blir ei spennandes tid framover... både gleder meg og gruer meg ein del siden dette er første gang... er liksom litt bekymra for at det er ting eg ikkje har klart for meg, men men.. noen andre som føler det sånn????

Skrevet

56 dager! Ikke lenge igjen til jeg er høygravid nå... =) Puh, skal bli godt når lillegutt endelig er ute... =)

Skrevet

Krysser fingre og tær og alt som kan krysses for at det ikke er mer enn 48 dager igjen...

:-)

Skrevet

55 dager igjen på meg! Helt utrolig som tiden har fløyet, heldigvis:o)

Skrevet

62 dager igjen! Det går virkelig unna dette ja!

Skrevet

63 dager igjen her... nermer seg ;)

Skrevet

60 dager :-) Akkurat no føles det som akkurat nok, trenger ennå litt forberedelsestid. nettopp kommet igang med yoga og har kjøpt meg en avspennings-cd med naturlyder i dag...Kanskje bra å ha med på fødselen og :-)

Skrevet

Et lite jubilemum her i dag 50 dager igjen, jippi om 10 dager er jeg høygravid.

Skrevet

Joho, 35 dager igjen her! :) (Mensterminen min er jo 3 nov, men etter ul ble den 29 okt. Men blitt hos dere i november-gjengen jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...