Gå til innhold

noen fra tromsø ?

Tromsøjente med spire i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tromsø her også:) Termin i første del av mars. Har ikke vært på BiM treff, syns det er litt skummelt, selv om det hadde vært hyggelig å treffe andre gravide.

Jeg gikk på sv.skapkurs på Amathea med nr en, men det er lenge siden nå da. Tror de har det fortsatt, var veldig greit og treffe andre i samme situasjon:) De er flinke også, og har litt om rettigheter osv.

Jeg bor i Tromsø. Jeg har foreløpig termin 27. mars, skal på UL i slutten av okt., så får se hva de sier da.

Jeg var på BiM-treff for noen uker siden. Var flast med store mager og ternin rimelig snart, men det var koselig å sitte å høre hva alle de "erfarne" hadde å si.

Det går vel litt i epoker, trur ikke jeg blir med på noe neste treff før om noen måneder.

Ang. svangerskapskurs her i Tromsø, skal ringe legekontoret mitt imorgen og høre. De må jo vite. Jeg er førstegangsfødende og vil gjerne på svangerskapskurs.

Æ syns jo også det e litt skummelt me de her BIM-treffan, så æ trur æ vente til det e flere av dåkker marsjenten som ska :) Ang. svangerskapskurs, så sa jordmora til oss for noen uke sia at det ikke va nåkka planlagt no fremover.

Men ka gjør alle dåkker tromsøjenten ellers da? Kor gammel e dåkker og ka jobbe dåkker me for eksempel? :)

Det hadde vært kjempegreit å få være med på svangerskapskurs! Hørte nåkka om et kurs som va for unge førstegangsfødende? Da hadde det passa fint for min del:) Æ e 20 år og skal ha min første 8.mars. Kvinnedagen:) Eller, æ har ikke vært på ultralyd enda da. Skal på UNN i neste uke, så da får æ vite endelig termin. Det blir stas!:)

Ellers jobbe æ i matbutikk her i byen. Ikke særlig lukseriøst, men det funke:) Dåkker andre?

Ang. svangerskapskurs; ringte Sentrum Helsestasjon, snakka ikke med jordmor der da, men de sa at det ikke er kurs her i byen nu etter at jordmortjenesten kom.

Skal ikke på UL før i slutten av okt., har foreløpig termin 27. mars.

Jeg er 27 (28 i nov.) og jobber i dagligvare, jeg fikk aktiv sykemelding på fredag. Har omtrent siden etter ferien i sommer gått på 50 % sykemelding, men torsdagskveld fikk jeg akutt ryggverk og ble altså aktiv sykemeldt.

Jeg er student, men er blitt 50% sykemeldt allerede.

Skal på UL neste onsdag.. Blir spennende å se:)

Hadde vært greit å vite når dere andre eventuelt hadde tenkt dere på BiM treff, kjennner at jeg ikke gidder å dra hvis det bare er masse høygravide der>.< Da blir jo ventetiden ekstra lang:)

• 4 uker senere...

ser at d e en stund siden tromsø jenter sa nokka =) har enda en som skal ha baby i mars og bor i tromsø,

æ var sist torsdag på en liten magen treff, da var d første gangen og d var 8 andre jenter som har termin i mars, april, d var kjempe kos og vi har avtalt snart igjen, kommer på bimtreff, bare å følge m.

æ e 28. og har termin 20.mars

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...