Mini m/4 Skrevet 24. september 2007 #1 Del Skrevet 24. september 2007 Hei Min første fødsel var et haste ks, kom på sykehus med 6 cm åpning. Etter jordmor time dagen før blei det snakk om seteleie, noe jeg sa med en gang jeg kom på sykehuset, det blei i full fart undersøkt alt, så kom en lege med ul apparatet og så fort at barnet lå i sete, hun satt faktisk på en fot, og at hun var iallefal 4500, lurte på om de kunne ta ks! noe jeg sa var helt greit(ville jo få ut denna ungen og hadde vondt! ) Hun kom og hadde målene 4770 og 53, en uke før term! Brukte to døyn på å komme meg etter inngrepet! Fødsel nr to var igangsatt tre uker før term pga noe kluss med blodet, noe som gjør at jeg får ekstra oppfølging. han kom lett og greit ut i løpet av det første døynet, ikke noe problemer han var 3680 og 51 Fødsel nr tre blei å igangsatt på sykehuset pga det samme som nr to! men her lå jeg i to dager med mase rier som ikke ga noe åpning el mere modning, begynte å bli lei og sliten! Da han den tredje dagen hadde snud seg med rumpen ned, ga jeg opp, ville ikke føde men bare dra hjem og la den "dritt ungen" bli der fikk tilbud om og snu barnet, men da måtte jeg minne legen og jordmor på at de ikke fikk stresse barnet pga blodklusset, ja det stemte jo sa de da, (hadde skikkelig fulgt med på journalen.... NOT). Blei da tilbudt ks, takket ja til det! Fikk en flott gutt til som hadde målene 3415 og 52. Var på beina ca 12 timer etter inngrepet, men hadde vert oppe før hadde det ikke vert for at jeg ikke fikk lov av jormødrene på sykehuset! Husk nå at de to siste er tatt tre uker før term, tør ikke tenke på vekten dems hvis jeg hadde gått til termin! Hva kan jeg vente for type fødsel nå... noen med erfaringer, noen sier to ks og ny grav er bankers på nytt ks, mens jeg har å hørt at det er mulig med vaginal fødsel siden ks ikke kom etterhverandre! Har tenkt til å prate med legene på sykehuset og fastlegen om detta, men hadde vert fint om jeg hadde noe å gå etter, hva jeg skal forlange. takk for at du orket å lese, detta blei jo langt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10461691-hvordan-blir-min-f%C3%B8dsel-ks-el-vaginal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå