Gå til innhold

Hvordan pakke inn vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan pakker dere inn vogner når dere sender dem i posten? Skal selge Simo Duovogna etter nr 1, og har ikke originaleska lenger. Vil jo ikke at den skal bli skadet i posten hvis den må sendes...Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke det beste tipset men jeg pakket bare inn i søpplesekker, men det var en quinny 3 xl freestyle da...

Skrevet

Jeg fikk en stor eske fra en interiørbutikk, funket ok men var litt uhåndterlig =)

Men leste om en her inne for en stund siden som hadde fått beskjed på postkontoret sitt om at det var best å bare levere vogna som den var, og bare trille den. Da kunne de trille vogna inn i bilene, og den ble behandlet bra siden de så hva det var. Lurer på om hun hadde pakket inn bagen/sittedelen i litt plast, husker ikke helt... Ville spurt på postkontoret om det var mulig å gjøre det sånn, for det er mye enklere enn å slepe på de store eskene!

Skrevet

Jeg har sendt i bobleplast og surra rundt noen ganger,og teipa rundt på slutten. det fungerer veldig bra!!

Skrevet

Eller så skal visst posten ha fått no eske system beregnet på vogner....

Skrevet

290 hvis du sier det er en vogn, 199 hvis du pakker den inn og sender som vanlig pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...