Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jag hade 4 egg på frys. 3st var fyrdelte inga av de øverlevde upptiningen. Det ligger nu ett 2-delt egg kvar. Detta var en større skuffelse en den negative testen vid ivf. Då fick man iallefall prøvd. Nu står man liksom med skegget i postkassen. De sa att vi kan prøve det siste egget i neste syklus før det trengte lenger tid etter upptining.

Har nu lite tro på detta siste egg, nær ikke de andre tre klarte sig. Har nesten lust og børja spraya med en gång.

Lycka till alle andre som blir ruger denne uken, Måtte det bli några andra att gledja sig åt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10461562-det-gick-kepprett-%C3%A5t-skogen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skuffende når man får slike negative beskjeder. Er spent selv på første fryseforsøk vi skal til på i oktober. Vi har 8 flotte egg på frys, så satser jo på at det kan være mye bra blant dem.

Merker at jeg blir veldig utålmodig, og ser mørkt på at jeg kanskje må vente enda 2 måneder til hvis ikke det går bra denne gangen, evt. enda 2 måneder, og enda 2 mnd... Tiden løper fort da, og man holder jo på med dette fordi man vil ha positivt resultat, og ikke akkurat fordi det er så spennende og fantastisk moro å holde på med forsøkene. Men uansett gir vi ikke opp :-)

"Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves".

Jeg kjenner godt på hvordan du har det i dag.

Vi hadde 2 egg på frys som vi skulle ta ut til fryseforsøk

i august,men ingen av dem overlevde opptiningen.

Jeg var heller ikke forberedt på den nedturen...

Håper og tror likevel at det ene egget dere har igjen vil

gi dere uttelling !

Lykke til :o)

Tycker det er många nu som har haft otur med denne tiningen. Kanske man bara har observert det bedre ettersom man er inne i den fasen som månge andre.

Vi får hoppas på bedre lycke neste gång, og tack ska ni ha før uppmuntringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...