Gå til innhold

Å neeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... jeg tok sprøyta TO ganger i går!!!!!???!??!?!??!???????!!!!!!!!1

Anbefalte innlegg

HVA gjør jeg nå da?

Jeg stikker hver morgen, men i går av en eller annengrun klarte jeg å stikke på kvelden også!!! Vi mannen min og jeg pakket med oss medisiner, for vi skulle være på familierundtur heeele dagen. Mannen min satt ved min side da jeg stakk på kvelden også. Først da vi var nesten hjemme ett par timer etterpå.. DA gikk det opp ett lys for meg!!!!!!!!! Er det mulig????

Noen som har gjort dette før?

Er det "farlig" med tanke på overstimulering?

"ødelegger" jeg eggene med slike doser?

Skal jeg stikke igjen nå på morgenen, elle rmå jeg nå vente til kvelden?

(skal ringe klinikken når den åpner... men om noen har svar på dette så svar meg GJERNE... NÅ !!! :) )

Fortsetter under...

Jeg gjorde det samme, og fikk beskjed om at det gikk bra.

Uansett synes jeg du skal ringe klinikken og forhøre deg, ikke stol på råd her inne.

Klinikkene er jo forskjellige, og har forskjellig opplegg:-)

Lykke til!

hei igjen :)

Jeg ringte til klinikken. Det åpnet ikke før klokken 08.00 der da. Men, fikk beskjed om å stikke i dag på morgenen også. Så da var jo det greit. Bare det at jeg pleie rå stikke klokken 07.15 jeg da.. så nå ble jo stikket en time senere...

Ja.. denne gangen har jeg jammen klart å røre mye. Går helt trill rundt for meg for tiden. Klarer ikke å få med meg noe som helst. Håpløst. Men, jeg overlever vel.. :)

Takk for svar jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...