Gå til innhold

Alle Reductil brukere..

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål.. Har så lyst til å begynne med Reductil men vet ikke hvordan jeg skal legge det frem for legen min. Har en BMI som er mer enn høy nok, men sist så fikk jeg Xenical og det hjelper ikke. Jeg spiser ikke så mye fettholdig mat, jeg bare spiser mye og ofte og er avhengig av søtsaker. Er det noen gode argumenter jeg kan bruke ovenfor legen min? Må jeg dra dit jevnlig for å veie meg? Hvor høyt blodtrykk kan man ha?

Håper noen kan svare meg på dette! Kanskje noen kan legge det ut på Slankedebatten for meg også? Vil så gjerne være anonym..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10459816-alle-reductil-brukere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa til legen at jeg ikke klarte dette med slanking på egenhånd, og at det va kjempe vanskelig alene!

Jeg fikk da reductil.. Startvekt 120kg, 17mai 07. i dag 24,Sept 07: 96kg.

de første mnd må du gå gjevnlig til legen for veiing og testing av blodtrykk,, tror det er ca hver 14dag... men det synes jeg bare er bra da legen sjekker om du tåler pillene og det er "motiverene" å gå på vekta for at legen skal kontrollere.

I starten gikk jeg bare småturer, og spiste vell egentlig ikke så veldig sundt, var alltid noe godt i skapet... men alikevell så gikk jeg mye ned i vekt. Etter hvert kuttet jeg ut å kjøpe hjem ships, brus og søtsaker i skapet og da ble det litt enklere.. Erstattet det med kålrabi og rå gulrot :)

Sist uke meldte jeg meg inn på et treningsenter så nå trener jeg 3-4dager i uka :) Er kjempe fornøyd med pillene og vil anbefale de på det sterkeste.. Eneste er vell at de ikke "demper" suget på søtsaker det må du nesten gå inn for selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...