Gå til innhold

Ung og prøver?

Liaes

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Testet negativt i helga og TR kom igår:( begynner og bli sååå lei nå...:(

Har ikke prøvd noen av delene, hva går progesta care ut på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Har du fått svar på noen av intervjuene da? :) Får vite i løpet av uka jeg:)

De har ingenting med om de er/skal ha barn på intervju nei, men hvordan har du tenkt å si hvor langt du er på vei, om du får jobben da? ;)

Skrevet

Hei igjen:)

TR? Jeg er ny her inne, så vett ikke hva alt betyr hehe:) i syklusen er jeg nettopp ferdig med mensen..

Skrevet

aha... TR betyr mensen:) Hvor mange prøveperioder har dere bak dere? :)

Skrevet

Neeei!!! Ååå så dumt!! Jeg som håpet at det hadde klaffet for dere denne mnd:( Håper det klaffer neste gang da!

Sååååå lei jeg og, hvorfor kan vi ikke bare bli gravide!!?? ÅÅÅÅ!!!

Progesta care skal gjøre det lettere for spira å feste seg, og kan gjøre at man får lenger lutealfase. Det er en krem som man skal smøre på de tynne områdene i huden, den tilfører kroppen progesteron. Men må bare smøres på etter EL da, hvis ikke kan den hindre EL.

Men siden du skal starte utredningen nå, så er det kanskje greit å vente. Du får jo sikkert noe som hjelper deg da:)

Skrevet

hehe, mange ting å sette seg inn i vist:) viss en prøveperiode er en mnd, så er vell vi kommet til 6pp trur eg... viss eg ikje har telt heilt feil hehe. begynte i mai.. 5 eller 6pp:)

Skrevet

Ja, nå har jeg begynt i nyjobben:) På en skole:) Superfornøyd så langt..ü Men gruer meg litt til det kommer frem at jeg er gravid... litt spent på hvilke reaksjoner det vil bli..ü Men men, jeg har ikke gjort noe galt i å ikke opplyse om graviditeten, det er iallefall helt sikkert!:)

Hvordan går det med prøvingen foresten?

Skrevet

hvor man får kjøpt progesta care da?

Ja, er ikke lenge til jeg skal til gyn nå:) Håper det får fart på sakene!

Har du begynt med akupunktur nå da? Håper det virker:)

Dumt ingen av oss testet positivt denne gangen heller!! :( Sååå lei...

Skrevet

Såååå lei jeg og! Fikk positiv EL-test i dag, og vi hoppet i høyet i kveld, så da håper jeg at dette er vår siste pp! Håper det klaffer for dere og denne pp!

Spennende at du skal til gyn snart:) Håper du får pergo og at det blir en spire på dere før jul.

Venter litt med akupunktur jeg. Frykter at det bare vil stresse meg enda mer. Men har jeg ikke blitt gravid til nyttår tror jeg kanskje at jeg skal prøve det.

Skrevet

Progest care får man forresten kjøpt på helsekost, men det er veldig dyrt..

Skrevet

Progesta skulle det stå:P

Skrevet

Heldig som har positiv EL-test allerede!! Regner med EL til helgen en gang jeg! Hadde vært morsomt om gyn kunne se om egget hadde festet seg på onsdag,men det er nokk litt for tidlig..

Håper du slipper og begynne og stresse med akupunktur og alt det der da... Hadde vært kjekt om vi begge hadde fått positiv test om ett par uker!

Vil såååå gjerne ha spire i magen på julaften!!

Dere kan hvertfall ikke ha bommet på EL denne pp da;)

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk!

Kan ikke ha bommet på EL denne pp nei;P Så nå SKAL det bli spire, lei av prøvingen!

Så spennende at du har EL til helgen, masse lykke til! Håper det klaffer for dere! Hadde vært kjempegøy om gyn kunne se om egget har festet seg! Er nok litt tidlig, men kan jo hende at han kan se det;)

Hadde vært helt supert om vi begge får positiv test om et par uker! Jeg vil også såååååå gjerne ha spire i magen på julaften. Litt av en julegave å kunne fortelle det til de kommende besteforeldrene:)

Synes det er vår tur nå!:)

Skrevet

Hei :) hvordan går det med deg liaes♥ 10.pp 2SA? hos oss går vi ennå å venter, prøver og står i hehe.. har vært syke den siste uka, så har vært litt stopp på grunn av det men..

Skrevet

Grrr.... SÅ forbannet på gyn nå!! Hun ville ikke gjøre no særlig til utredning "siden vi er såå unge" og "har vært gravid tidligere,og greier det sikkert igjen"... Vi vil jo like gjerne ha barn vi som noen i 40åra....!!

Hadde EL på onsdag jeg! Det så hvertfall gyn.. Ant mer enn ett egg som kom til og bli sluppet siden jeg hadde mange store og modne egg.. Så nå bør jeg ha spire i magen! :D

Hvordan går det? Bynt og fått noen symtomer eller? :)

Skrevet

Så kjekt! Hva gjør du der da? :)

Har du begynt å få mage ennå da?

Har akkurat vært til utredning nå.. og gyn ville ikke gjøre noe sælig med oss siden vi er så unge og siden vi har vært gravid før,greier vi det sikkert igjen! Grr... Litt forbanna på gyn nå!

Menmen... hun så at jeg hadde EL igår,og at det ant. ble sluppet mer enn ett egg da, så håper virkelig at vi får det til denn pp'n!!

Skrevet

Aaaarrrrrgggggh!!!! SÅ sinnsykt irriterende!!!!:( Akkurat det samme som legen sa til meg det. Skikkelig kjipt at man ikke får hjelp når man er ung. Men veldig bra at flere egg ble sluppet!:) Da har du nok spire i magen ja. Krysser fingrene for deg.

Har ikke noe særlig symptomer nei. Hadde skikkelige mensmurringer i går, så da tenkte jeg at en spire var på gang, men har ikke hatt det i dag:( Har desverre en dårlig følelse, men håper jo veldig!

Skrevet

Får håpe at det er en spire i magen din selv om du har en dårlig følelse da! :) Er jo mange som går rundt med masse symtomer og ikke er gravid,men den pp'n de ikke har symtomer å sånt, så er de faktisk gravid da:)

Synest virkelig det er vår tur nå!!! Har ventet lenge nokk!

Har desverre en dårlig følelse ang denne pp'n jeg og...! Begynner og bli pessimist siden vi ikke har greid det ennå! :P

Skrevet

Har litt bedre følelse i dag:) Dette er fjerde dagen jeg har ømme pupper, og det pleier jeg aldri å ha! Har litt murringer og. Hmmm, håper virkelig det er en spire i magen min nå altså! Så kan du komme rett etter:)

Synes det er vår tur nå jeg og! Skal ikke bli no 12 pp på oss nei!

Er ikke rart man blir pessimist når vi ikke har greid det ennå! Tør liksom ikke håpe så mye lenger. Håper du får en bedre følelse etterhvert og at det klaffer for dere denne mnd:) Når har du ikm?

Skrevet

Magen er veldig tydelig nå ja, men på jobb prøver jeg å skjule d foreløpig. Har ikke lyst til å si noe enda, siden jeg bare har jobbet der i 3uker. Er litt redd for negative reaksjoner:( Men d blir jo ikke lettere å skjule det fremover da, så det kommer vel ut snart tror jeg..

Så dumt at dere ikke får hjelp da! Men krysser alt som krysses kan, så er du kanskje gravid allerede...=) Håper det:)

Skrevet

Så kjekt har du har symtom da!! :) ikm her er 21.november... der da? Er nokk litt tidlig å kjennne symtom ect siden det bare er 2dager siden EL,så satser på at symtomene kommer i løpet av neste uke;)

Hoff... 12 pp høres skummelt ut! Det er jo litt trist at vi ennå ikke har fått det til,og vi har prøvd nesten ett år! Men vi begge har jo bevist at vi kan bli gravide da,så da håper jeg det skjer igjen denne pp,og at vi begge greier og holde på spiren i 9mnd:)

Skrevet

Jeg har ikm på mandag eller tirsdag:) Håååper det har klaffet nå, er så lei av denne prøvingen!

Håper det har klaffet for dere, og at symptomene kommer snikende i løpet av neste uke:)

12pp høres veldig skummelt ut ja *sukk*. Håper vi slipper unna det. Trist at vi ikke har klart det enda, men både tror og håper at det er vår tur snart. Håper det helst skjer denne pp, og som du sier at den blir der i 9 mnd:)

Skrevet

Har du testet ennå? :) Håper du er gravid, og at jeg kommer etter i neste uke:)

Det hadde vært veldig kjekt om vi begge kom over i 1. tri denne pp!! Men har egentli gitt opp håpet på en positiv test...

Skrevet

Hei:)

Jeg testet neg i går og i dag med billigstrimler, men ingen tegn til tanta. Pleier alltid å ha syklus på 26 eller 27 dager, og nå er jeg på dag 28, så holder fortsatt på håpet. Tester med CB dig på fredag hvis tanta fortsetter å holde seg unna.

Håper det har klaffet for dere! Når skal du teste da? Hvorfor har du gitt opp håpet? Kanskje det er akkurat den mnd du har gitt opp håpet på en positiv test at den blir positiv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...