BabyBoy87 Skrevet 12. oktober 2007 #26 Skrevet 12. oktober 2007 Bor på skadberg, ganske nært:) D hadde vært kjempekoselig å ha noen "mager" å gå på kafè o.l. sammen med:) Hvordan går d med prøvingen?
Liaes Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 12. oktober 2007 ja,det hadde det, når den tiden kommer:) Hadde EL i begynnelsen av uke,så nå går jeg bare og venter spent på IKM som er i løpet av neste helg:) Hvordan går det med magen? Hvor langt er du på vei?
Liaes Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #28 Skrevet 12. oktober 2007 JA til spire i jula Håper det klaffet denne pp ja... Idag fikk jeg brev om innkallelse til gynokologen som skal ta alle prøvene ect:) MEN jeg har ikke blitt satt opp før 7.November Skal ringe dit på mandag og spør om det er noe ledigt før! Det er jo såååå lenge til! Da er jeg jo nesten ferdig med en pp til... Når var det dere skulle begynne utredning? Håper det går raskere å få time for dere da:) Krysser alt som krysses kan for at vi ikke kan drikke på lørdag:D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. oktober 2007 #29 Skrevet 13. oktober 2007 Noe så irriternede! Hadde en samtale med sambo i går og han er visst heelt negativ til utredning, pergo osv. Han vil at vi skal klare det "naturlig". Åå han kunne i det minste sagt ifra om det litt før, så jeg kunne avbestilt legetimen på mandag, men nå er det liksom litt sent. Får bare ta en prat med legen jeg da, og si at jeg kommer tilbake når sambo føler seg klar for det. Håper jeg klarer å bli gravid snart, selv om vi ikke får hjelp. Så dumt at du ikke fikk time hos gyn før 7. november! Håper du får time tidligere når du ringer på mandag! Krysser alt som kan krysses jeg og for at vi ikke kan drikke på lørdag:D
BabyBoy87 Skrevet 13. oktober 2007 #30 Skrevet 13. oktober 2007 Det blir spennende nå for dere da:) Krysser fingrene for at du allerede er gravid!! Det går fint her, er 12+4 i dag. Hadde en SA i mai, var bare i uke 5 da, men d var ikke noe gøy:( Så det var godt å nå 12. uke nå på tirsdag:) ellers har jeg vært sykemeldt siden august pga kvalme..så holder på å bli gal av å gå hjemme! Hååper jeg klarer å begynne i jobb igjen snart! Hva driver du med ellers da? Utenom å lage baby? Håper du er færdig me lagingen nå..ü
Liaes Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #31 Skrevet 13. oktober 2007 Huff... Så synd! Hadde jo vært litt lettere om samboeren din hadde sagt i fra før ja... Litt kjedelig at du må vente på at det skal skje naturlig da.. Er jo mange som bare trenger en liten dytt... Håper det går fort og at du slipper og miste igjen da:)
Liaes Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #32 Skrevet 13. oktober 2007 Hehe.. Det kan jeg godt forstå! Jeg jobber på Kiwi på Joa... Hvor du jobber henn da? Håper også jeg er ferdig med lafingen:D om ikke så skal vi jo komme skikkelig igang med utredning så håper det blir pergo om ikke det klaffet denne pp'n da.. Var barnet planlagt?
BabyBoy87 Skrevet 14. oktober 2007 #33 Skrevet 14. oktober 2007 Åja, jobber du der:) Har jo vært innom noen ganger:) Jeg jobber i hjemmesykepleien på Madla. Men er på leting etter ny jobb:) Har levert litt søknader her og der, så blir spennende å se hvor jeg ender opp:) Ja, leste lenger opp her at dere skal få utredning. Men hva er pergo foresten? Det er godt at det er hjelp å få! Her var det planlagt ja:) Eller d vil si, jeg ble gravid i mai helt uventet. Men da det endte i SA, så ble vi veldig trist, for da hadde vi jo fått så lyst:) Mista veldig tidlig, men vi var blitt så innstilt på d, så da prøvde vi igjen:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2007 #34 Skrevet 14. oktober 2007 Håper du og blir gravid snart og at du ikke mister! Kjedelig at jeg må vente, men tenkte å ta en skikkelig prat med legen i morgen, og kanskje få tatt noen blodprøver. Når jeg forteller sambo hva legen har sagt, så kanskje han ombestemmer seg. Har du fått noen symptomer nå?
Liaes Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #35 Skrevet 14. oktober 2007 Ja,det er jo lov og håpe på det! Håper at typen din ombestemmer seg slik at vi kan få pergo spire begge to:D Du kan jo sikkert få tatt noen prøver sånn at du er sikker på at det ikke er f.eks "bare" stoffskifte som er ett problem. Håper hvertfall du slipper og gå igjennom å miste en gang til! Nei.. ingen symtomer! Pørver og ikke gå og kjenne etter hele tiden,men det er jo vanskelig:D Har du fått symtomer enna da?
Liaes Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #36 Skrevet 14. oktober 2007 Aha.. Morsomt! Jeg og er på jakt etter ny jobb! Har liksom ikke lyst å gro fast på kiwi'n! ;p drittlei... Er det morsomt og jobbe i hjemmesykepleien da? Hvor gammel er du? Det var synd og høre at du har mistet:( Forferdelig det,selv om det skjer tidlig... Pergo er tabletter mann får for og fremkalle eggløsning og at eggene skal modnest raskere, slik at de lettere skal feste seg! Slik jeg har forstått det hvertfall....
Mamma mjaua Skrevet 14. oktober 2007 #37 Skrevet 14. oktober 2007 jeg er 19, bor i holmenkollen. jeg vil bli prøver, men vet ikke hvordan jeg skal få sagt dette til kjæresten. han er bare 21. men så snart jeg har "manna" meg opp, så blir jeg også prøver. koslig om noen ivl bli kjent? kjenner ingen på min alder (som bor i nærheten), som vil bli gravid.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #38 Skrevet 15. oktober 2007 hei. så her foresten også at du bor på holmenkollen. det er jo ikke så fryktelig langt unna der vi bor, ved ccvest et lite stykke, men ikke helt motsatt side av byen iallfall.. vært kos om dere og blir prøvere nå, fått barn på samme tid og kan trille sammen.. lykke til med å fortelle typen det.. klems
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #39 Skrevet 15. oktober 2007 ble ikke klaff på første pp gitt, men nå er el om 2 dager og vi er i 2 pp hvordan går et med deg?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2007 #40 Skrevet 15. oktober 2007 Ingen symptomer her heller. Uff, dagene før IKM er sååå lange! Var hos legen i dag og han gjorde ikke noe! Jeg sa til han at sambo ikke ville levere sædtest fordi jeg har blitt gravid en gang, og fordi han mener vi har god tid. Og legen var enig i det. Han mente at vi har god tid, så vi skal bare fortsette å kose oss så kommer babyen av seg selv:S Da burde den vel ha kommet til nå! *sukk* Jeg skal komme tilbake i mai hvis det ikke har skjedd noe til det. Er litt oppgitt nå. Orker ikke stresset med prøving i 7 mnd til, så nå skal jeg prøve å stresse ned litt. Fra og med neste pp tror jeg at jeg skal troppe tempingen, og skal ikke teste eller ha forhåpninger om at jeg er gravid før jeg er flere dager over IKM. Det eneste jeg skal gjøre er å EL-teste og ellers skal jeg tenke minst mulig på det.. Hvis jeg klarer da;P Blir spennende når du starter utredningen, da er det nok ikke lenge til du sitter med en positiv test! Håper jo at du er gravid allerede så du slipper utredningen da;)
BabyBoy87 Skrevet 17. oktober 2007 #41 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er 20 og samboeren min er 21:) Hjemmesykepleien er en trivelig jobb ja:) Men aaaalt for travle dager! Føler at vi aldri har tid til å prate med "gamlingene", men bare må buse inn hos de og gjøre det vi skal for så å buse ut til neste mann. Altså mye stress og en del tunge løft..men ellers er det veldig trivelig:) Skal på to jobbintervju denne uka, blir spennende:) Hvor du kunne tenke deg å jobbe utenom kiwi da? Om du har fast jobb der, så er det jo en betryggelse når du blir gravid..ü Å ha fast jobb altså Kommer du og samboeren din her i fra? Eller har dere kommet flyttende som oss?
Liaes Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #42 Skrevet 18. oktober 2007 Helt enig... Har ingen symtomer,men tror ikke jeg greier og holde meg fra og teste til lenger enn i morgen;) ar ingen tro på at jeg er gravid,så likeså godt å få det overstått og vente på å komme inn i ny pp:) Hehe... Blir vanskelig og ikke tenke for masse på det jah;) Har heldigvis greid å holde meg borte fra BIM ett par dager nå da:) Håper det ikke går mange pp'ne før du er gravid eller typen din vil bli med på utredning:) Noen symtomer med deg nå da?
Liaes Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #43 Skrevet 18. oktober 2007 Hvor du skal på intervju henn da? Blir det innen for det samme,eller er du på utkikk etter noe nytt da? Skal på interbju på tirsdag hos telenor jeg, kansje jeg blir telefon dame der;) hehe.. Men uansett bedre enn å sitte på kiwi'n om dagene... ;p Kunne også godt tenkt meg og jobbe med noe innenfor omsorg ect Vi kommer begge fra Molde:) vi flyttet ned i mars, da sambo fikk seg jobb i stangeland..
BabyBoy87 Skrevet 19. oktober 2007 #44 Skrevet 19. oktober 2007 Har vært på intervju på en resepsjonsjobb, og på en skole.. Har lyst til å prøve noe helt nytt:) Men blir litt "redd" på en måte, da jeg blir spurt på intervjuene om min "helsetilstand"... Jeg sier bare: "ingenting å klage på der, jeg er i fin form jeg.." Kan jo ikke si at jeg er gravid, da får jeg jo aldri jobb!! Men likevel blir det en grusom situasjon når jeg får jobben, og magen begynner å vises mer! Men en arbeidsgiver kan vel ikke si noe på det? Jeg har jo ingen plikt til å opplyse om det i et intervju! Ble litt mye her nå, men..ü Telefondame-jobb kan jo passe godt når du blir gravid:) Ikke så fysisk-slitsomt iallefall:)
Clemencia Skrevet 19. oktober 2007 #45 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er 19 år og kjæresten min er 20 Vi bor på Sunnmøre. Prøver fortsatt litt, men føler jo ikke noe stress heller. Jeg er vel mest keen på d jeg Slutta med p-piller for fire-fem mnd siden, og slutta med kondom for to mnd siden.
EnLitenPrins Skrevet 20. oktober 2007 #46 Skrevet 20. oktober 2007 m0im0i,hvor er du fra da ? Jeg og er ifra sunnmøre
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. oktober 2007 #47 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Har du testet? Håper du har testet positivt! Jeg har også greid å holde meg unna bim noen dager nå, deilig med litt pause innimellom. Jeg har fått mensen jeg. Denne mnd tenkte jeg å prøve akupunktur og progesta care. Har du prøvd noe av det?
Løva1985 Skrevet 24. oktober 2007 #48 Skrevet 24. oktober 2007 Hei liaes♥ 9.pp 2SA Jeg er 22 år, mannen min er 26 år, og vi bor ikke så langt fra dere, faktisk i Sandnes, Vi har prøvd i 5 måneder. Hadde vært kjekt å hatt kontakt:)
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 24. oktober 2007 #49 Skrevet 24. oktober 2007 Hei, Ser du bor vedd CCvet? Bor ikke så lang unna der jeg! Jeg og typen bor på Haslum (Bærum). Hadde vært kos å bli kjent med noen på omtrent samme alder (er 21 år selv) som også prøver =D
Liaes Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #50 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Løva1985 Hvor i syklusen er du nå da? Fikk TR her om dagen jeg:( Hadde vært kjkt og hatt kontakt ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå