Gå til innhold

Ung og prøver?

Liaes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært litt artig og prates, og følge hverandre! Kanskje treffes, om vi bor i nærheten av hverandre:D

Jeg er hvertfall 19år, sambo er 23år, og vi bor like utenfor Stavanger, nærmere bestemt Sola. Vi går (om mensen kan komme for fult) over i vår 10pp.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er 21 og sambo er 24 og vi bor i Oslo. Testet positivt på fredag, men mistet i helgen, så har akkurat gått inn i 10 pp. Så har prøvd like lenge vi da. Håper det klaffer for dere snart:) Hadde vært hyggelig og prates og følge hverandre.

Skrevet

Huff... leste innleggende dine på bli gravid! Forferdelig trist! Skjedde det samme med oss forje pp.. :( Håper det klaffer for oss begge veldig snart!

Hadde IKM på freda,men har ikke testet, testene kommer vell i posten i morgen:) Har bare hatt ett lite blodspor på papiret,og mer har jeg ikke sett av TR! hehe...

Har dere barn fra før,eller prøver dere på første? :)

Skrevet

Så kjekt! De første pp'ene er så spennende! :) Hvor lenge er det til EL/IKM da? :)

Skrevet

Hallo =)

Me har nettopp begynt å prøve, har ei datter på 2, 5 fra før av. Eg e 21 og pappa`n e 26. Me har tenkt å flytta te Sola te sommaren. Så hadde vært gøy å blitt kjent med noen andre både med og uten barn :)

Skrevet

Hei igjen liaes!:)

Ja var veldig trist, men bra at det skjedde så tidlig. Så trist å høre at det samme skjedde for dere!:( Spesielt når man har prøvd en stund så blir man så SINNSYKT skuffa når man endelig tror det har klaffet også mister man med én gang. Men nå er humøret mye bedre og prøvingen begynner med en gang jeg har sluttet å blø.

Du har jo hatt 2 SA, det må ha vært tøft:´-( Krysser alt jeg har for at det går bra for dere neste gang du blir gravid. Så spennende at du hadde IKM på fredag og at du enda ikke har fått tanta. Høres jo ut som du har hatt en festeblødning:) Har du testet?

Vi prøver på vår første, hva med dere?

Håper det klaffer for oss begge snart jeg og. Håper du er gravid allerede:)

Skrevet

Vi prøver også på vår første!

Testet nå i kveld,men den var negativ... :( Å har ikke begynt å blø skikkelig... Mulig det kan være noe me at jeg hadde SA sist periode... men eggløsning kom når den skulle,og da burde jo TR sjøre det også? eller....?

Har heldigvis mistet tidlig begge gangene,men det er jo så ufattelig trist uansett! :(

Ble kjempe glad da jeg leste innlegget ditt om at du var gravid,for det fortjente du! Og så litt etter at du trodde du mistet.. Fikk vondt av deg,for var det som skjedde me oss første gangen vi hadde SA! GRAVID!! å så dagen etter var hCG'n på vei nedover og jeg begynte og blø:(

Er så sinsykt de følelsene man får når man tester positivt, og at gleden skulle være så kort var kjempe trist:(

Håper det går bra med deg! Skal dere vente en pp med og prøve,slik som mange har blitt anbefalt? Eller går dere rett på? :)

Skrevet

Nei, så dumt at du testet negativt!!:( Hadde håpet at det var deres tur nå! Håper allikevel at det er en festeblødning du har og at du tester positivt om noen dager:) TR burde jo komme til riktig tid når EL kom da den skulle. Krysser fingrene for at du har en liten spire i magen!:)

Godt at noen forstår akkurat hvor frustrerende det føles når man mister, selv om man mister tidlig. Var jo så overlykkelig da jeg endelig kunne rope ut at jeg var gravid. Og bare noen timer senere så begynte jeg å blø.. I det ene øyeblikket er man verdens lykkeligste også faller plutselig alt i grus. Det vet vel du og alt om:( Synes det er såå trist at du har opplevd det to ganger. Du fortjener så veldig å få en spire nå som blir! Håper du har en i magen allerede.

Går ganske bra nå. Tenker fortsatt på hvor herlig livet hadde vært om jeg aldri hadde begynt å blø, men man kan vel ikke tenke sånn.

Håper det går bra med deg også!:) Har du tenkt på å få utredning? Jeg skal til legen 15. oktober og starte utredninga. Håper han kan hjelpe meg, tror problemet mitt er at spira ikke får festet seg skikkelig. Hadde en kjemisk graviditet forrige mnd. Testet for morroskyld da jeg fikk mensen og den ble svakt pos. Kanskje du har det samme problemet?

Siden jeg mistet så tidlig ble det jo omtrent som vanlig mensen, så da går vi rett på. Dere ventet ikke en pp dere heller?:)

Skrevet

hei. jeg er 19 år. vet ikke om jeg kan kalle meg prøver enda, ettersom jeg denne mnd har gått på ppiller. tross i det, så kan det faktisk hende jeg er gravid:) jeg hadde den liten blødning ca 6 dager etter EL (og lurer på om det var festeblødning). Dessuten har jeg alltid kunnet stille klokken etter mensen, men denne gangen er den hele 4 dager forsinket! I går kom det riktignok noen dråper blod, og i dag brun utflod, men jeg regner ikke det som mensen. Skal ta en test i morgen:)

Først, når jeg begynte å blø etter EL ble jeg livredd og gråt og gråt, for jeg ville ikke være gravid, og absolutt IKKE ta abort. Så nå har jeg vendt meg mer og mer til tanken, og håper at jeg er gravid. Hvis jeg ikke er det nå, så vil jeg fra neste mnd slutte med ppiller. må bare overtale typoen (21) til å bøli med på det, men han har sagt at han er klar når jeg er det, så da blir jeg prøver neste mnd om jeg ikke er gravid nå:)

Huff, klarer nesten ikke vente til i morgen, men blir nok pent nødt til det hehe:)

Håper det klaffer fort for dere jenter:)

Skrevet

Fint at det går bra med deg:) her går det også bra, selv om jeg testet negativt igjen,og TR endelig kunne komme skikkelig...! menmen...

Sambo var på legen igår,og da spurte han om utredning,og legen var veldig posivit til dette,siden jeg har mistet 2ganger,og har prøvd ganske lenge... Han ville ha meg inn til samtale i begynnelsen av neste uke:) Så da håper jeg det ikke blir lenge til vi skal på sykehuset og ta masse tester;) Tror vi har vært heldig som har fått utredning nå.. Hører om så mange som ikke får utredning før det hat gått ett år,uansett liksom..!

Vi ventet ikke vi heller nei:) Legen sa at så lenge jeg fant El var det ingen problemer :) Eneste problem om jeg ble gravid og ikke hadde funnet EL, sa hun var og fastsette termin,men med prøvere og heftige testere,så pleide det ikke å være noe problem :P

Skrevet

oj! så kjekt!

Har du testet nå da? :)

hvor i verden er du fra du da?

Skrevet

Hvis det bare er fordi det er vanskeligere å fastsette termin, så skal jeg ihvertfall ikke vente;) EL tester og temping her så blir nok ikke noe problem å finne EL her heller:P

Så kjedelig at TR kom skikkelig, håpet at det var en festeblødning du hadde jeg. Men da håper jeg at det klaffer for dere denne pp! Så søt samboern din er som tok opp utredning da han var hos legen, det hadde aldri sambo gjort:P Så bra at du fikk time til samtale allerede i begynnelsen av neste uke! Legen min hadde ikke noe ledig før 15 han.. Da er dere snart i full gang med utredningen dere da:) Så kommer vi rett etter. Krysser fingrene for at det gir resultater for oss begge og at vi blir gravide før jul. Vi er veldig heldige som får utredning så tidlig ja:)

Håper 10 pp blir våres siste pp!!:)

Skrevet

Hvordan går det? EL rett rundt hjørnet hos deg også? Venter EL i løpet av helga jeg:)

Jeg var til samtale om utredningen i går,onsdag. Og fikk beskjed om at han skulle ta kontakt med gynekologen med en gang og bestille time til meg og at vente tiden var ca to uker. Der ble alle blodprøver og sånne ting også tatt sa han... Og siden jeg har hatt 2 SA før så var det ingen vits i å utsette dette lenger,siden jeg hadde vært igjennom noe så vondt 2 ganger... Normalt hadde han villet vente litt med så unge,men i tilfelle at lavt stoffskifte ect kunne gjøre at jeg har mistet 2ganger ville han komme igang med en gang...

Så da kommer vi endelig igang med utredning:)

Ikke lenge til dere kommer igang heller nå! Spennende...

Det er merkelig hvor avslappet han blir når man vet man får hjelp! :D

Håper også 10pp blir vår siste!!:)

Skrevet

Heei mamman&andrea :)

Eg bor på sola, og har sååå lyst til å bli kjent med noen "klar -for-familie"-folk:) Eg kommer fra nord-norge, så kjenner veldig lite folk her nede! Eg er ikke prøver lenger, men gravid i uke 12:)

Skrevet

ja det er veldig spennende, og når er det bare 5 dager til ikm, 10. oktober... hvordan går det med dere andre??

Skrevet

Ja:) Bor på Granness:) Hvor bor du/dere da? :)

Skrevet

Jeg testet veeeldig positivt på EL test idag,så idag blir vi å finne på soverommet;)

Har iKM 21/22.okt:)

Har du noen symtom da?

Skrevet

Hei:) Nå er EL overstått. Er litt usikker på om EL var på fredag eller lørdag, men håååper det var på lørdag, hvis ikke traff vi ikke:( Har du hatt EL?

Så spennende at dere kommer i gang med utredning! Høres ut som du har en kjempeflink lege:) Jeg var hos gyn i juni og tok innvendig ul og blodprøver, så jeg lurer på om jeg må gjøre det igjen. Hadde vært så deilig om jeg kunne fått pergo eller noe med én gang. Begynner å bli så lei av å vente på spira.

Man blir veldig avslappet når man vet man får hjelp ja. Har en følelse av at vi bommet på EL denne mnd, men det gjør meg ikke så mye egentlig. For nå skal vi få hjelp:)

Håper vi begge snart sitter med en positiv test, og at spira blir der i 9 mnd!!:)

Skrevet

Hadde kjempeserk positiv EL test både igår og mandagen,men nå er den svakere å da regner jeg med jeg hadde EL i går:) med sex på lørdag,mandag og tirsdag, kan vi ikke ha bommet:p

Jeg var til gyn i august og fikk også innvendig UL, og alt så kjempefint ut, så håper jeg og slipper det:) Rett på pergo hadde vært flott ja;)

Hade vært flott om vi fikk begynne på pergo i neste pp! Kansje vi greier og få spire som klamrer seg fast i 9 mnd vi og:)

Fikk en telefon fra ei venninde igår å fikk beskjed om at hun var gravid! På første forsøk...! Fatter ikke hvordan de får det til jeg! Tror vi gjør det feil eller noe sånt jeg! :P

Kjempe missundelig på vennene mine nå! Ei har termin 7.juni og ei har termin 17. juni!

Selfølgelig kjempeglad på deres vegne! Men litt oppgitt over at vi er i vår 10.pp...

Håper du ikke bommet på EL,og at vi sitter der med hver vår positive test om hallannen uke:)

Skrevet

Hihi, nei da kan dere ikke ha bommet på EL;) Håper det klaffer for dere og at spira blir der i 9 mnd! Når har du termin hvis du blir gravid denne mnd? Jeg har 27. juni, på moren min sin bursdag, håper jeg kan gi henne et barnebarn i bursdagsgave;) Men har desverre en veldig dårlig følelse denne mnd, tror vi bommet på EL. Best å tenke at vi ikke har truffet og heller bli positivt overrasket.

Hadde vært supert om vi begge fikk både pergo og en pergospire neste mnd, hvis det ikke har klaffet denne mnd da. Jeg håper bare at jeg har en spire i magen på julaften, så skal jeg være fornøyd:)

Skjønner godt at du blir litt oppgitt, og at du blir misunnelig på venninnene dine! Det er jo såå urettferdig at noen skal klare det SÅ raskt, mens noen må slite. Tror nok vi gjør noe feil ja, hehe;P Håper du blir gravid denne pp da, så bli dere 3 venninner med termin omtrent samtidig, det hadde vært koselig da:)

Jeg håper og at vi sitter med hver vår positive test om halvannen uke! Når skal du teste egentlig?:)

Skrevet

Det tenker jeg også, at jeg SKAL ha en spire i magen på julaften:)

Om jeg greier og bli gravid denne pp'n har vi termin 30.juni! :) Om ikke det skjer, SKAL jeg ha en pergospire neste pp:p

Håper så inderlig at vi er gravid og slipper pergo neste pp:)

Vet ikke når jeg skal teste jeg... Men tror ikke jeg greier og holde med lenger enn til lørdag i neste uke! :P Skal kanskje på fest den dagen også,så det hadde vært greit å vite om jeg er gravid eller ikke:) Når skal du teste? :)

Skrevet

Da har vi en avtale om at på julaften da SKAL vi ha hver vår spire i magen!:)

Håper det har klaffet for oss begge denne pp. Vi har jo termin nesten likt, hadde vært så koselig å følge hverandre! Også hadde det vært deilig om vi slapp pergo. Men hvis det ikke klaffer bare håååper jeg at jeg får pergo neste mnd!

Jeg har også bestemt meg for å teste på lørdag i neste uke:) Hvis ikke tanta har kommet da.. Da er jeg i såfall 2 dager over IKM. Jeg må også teste fordi jeg skal på fest den dagen! Håper ingen av oss kan drikke da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...