Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 noen som vet om det alltid kommer blod visst man mister? er på 4. dg nå.
orkidee* Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hei det kan komme blod når egget fester seg også. Så ikke gi opp håpet før du evt har testet negativ på dag 14. krysser fingrene for deg.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 maser fælt jeg nå, er første gangen og ingen å spørre:-) Takker så mye for svarene jeg får;-)
lilly01 Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Hej stressa Du får ikke ta nicken din så bokstavligt.(hi,hi). Har ikke fått med mig om du bløder eller ikke. Så tidigt i prosessen tror jag ikke att man bløder. Dels pga medecinen man tar. Og det er vel från nu av og framåt som egget kan feste sig. Man kan blø fasten egget har fest sig. Så andas djupt og regne til 10. Det er ikke bra og gå runt og vare redd. Lycke till med rugetiden.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 hehe nei jeg får nok stresse ned litt, ta det som det kommer:-) takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå