natasja Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei alle sammen. Jeg er Natasja og har meldt meg inn fra idag av. Har allerede skrevet og svart på noen innlegg men ville bare si hei til alle sammen. Begynnte første behandling september 2005 og har nå ingen flere forsøk igjen. Skal ringe Nordica i Danmark imorgen så får vi fortsette derfra. Har vært innom flere ganger iløpet av årene og lest hva som blir skrevet. Flere innlegg har hjulpet meg med ting jeg har lurt på. Det er en stor trøst og vite at man er flere i samme båt, utrolig faktisk hvor mange som sliter med dette. Ønsker dere alle lykke til. PS har aldri chattet før, det er vel det vi gjør? Blir litt avhengig av dette her så jeg blir nok å sees her inne.
doffine Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hei.. jeg er også ny innpå ass befr. Har vært medlem på bim siden mars 05. Og vi skal også kontakte nordica snart:-)) vi skal spare opp penger først da.. Så vi får ikke dratt på denne kanten av året.. Men jeg gleder meg til å ha et mål som kan hjelpe. Og håper jo at vi kan klare å bli gravide selv innen den tid, men er pessimist etter 25 pp. Gi meg beskjed om hvordan det er eller hvordan der er der:-))))
doffine Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 skrivefeil ja.... følger med på kamp samtidig... kan du ikke fortelle hvordan det er der å hvordan legene er:-)) også masse masse lykke til så lenge:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå