Learning to fly Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Er litt usikker når jeg skal planlegge nestemann. Helst vil jeg ha til neste høst. Men til sommeren så blir nok huset vi bygger ferdig, kanjse det blir litt mye arbeid å være høygravid, ha en ettåring og en 5 og 6 åring, samt pakke, vakse ned, vakse inn og pakke ut....? Men vi kan jo leie vaskehjelp da... Er det noen som har erfaringer å dele?
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jepp, flyttet inn i ny leillighet med en ett-åring, og godt gravid med nr 2. Vasket ned selv, men leide flyttebyrå til møbler ol.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Har ingen erfaringer, men mitt søskenbarn hadde planer om å flytte inn i nytt hus da hun var høygravid, men ble frarådet det fra jordmor. Hun mente det var for stressende for babyen i magen da det var så nære fødsel.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 jeg mamma, svigermor og svigerinner vasket jeg satt på en stol, amma - og sa : den skal dit, og den skal dit - kommanderte verre skal definitivt ha en liten neste gang jeg flytter også heh
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Vi flytta i august, jeg hadde termin i slutten av oktober.. Begynte tidlig med å pakke ned fra gamle leiligheten, så jeg kunne ta litt og litt.. Når vi flytta fikk vi kjempegod hjelp fra familie, jeg stod bare å pekte hvor ting skulle være.. Fikk hjelp av svigermor, mamma og to naboer til å vaske ut av den gamle leiligheten.. Mamma hjalp meg med å pakke ut det meste i huset etterpå..
Pampers123 Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Ingen erfaringer å dele, men skal begynne oppussing av nytt hus i november og skal flytte inn med ny babis og en tre åring! Må pakke, selge her vi bor, vaske.. usj. Men, har masse familie her som trår til!Det kan vell blir en smule hektisk, men det går nok fint
frøken blå Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Hehe, flyttet inn her i huset, for 1 år siden.... DAGEN FØR jeg fødte!! Streeeeeeess.... I promise!!
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Ja, hadde en som ble året i desember. Vi flyttet inn i februar, og så fikk jeg ei tuppe i mars.. Det gikk greit, men det var slitsomt på det siste. Alle drev med huset, selv hadde jeg bekkenløsning, diger som en hval og pga at vi flyttet, så hadde heller ikke første mann noen b.hageplass eller liknende. Men det gikk fint! Gleden over å flytte og få større plass var stor nok til at det var verdt det!! ) Dessuten var eldstemann en engel mot moren sin!!
oftebustat Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 jeg sitter midt oppi det nå. Har ei på 3 år og er gravid med tvillinger .... Normalt hadde dette gått greit, men vi har hatt så sinnsykt mye uflaks den siste mnd. Blitt svindla av håndverkere, huset er enda ikke ferdig 3 uker etter at vi flytta inn, og på toppen av det hele er jeg så sinnsykt kvalm at jeg ikke klarer å gjøre noe som helst Jeg følte jeg hadde planlagt dette godt, men hadde jo ikke tenkt å få to babyer Men alt går hvis man bare vil!!!
Learning to fly Skrevet 23. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2007 Takk for mange svar. Jaja, det hørtes jo ikke så avskrekkende ut. Flyttet en gang med en på 17 mnd og en på 4 mnd, det syntes jeg var grusomt slitsomt. Men det gikk no det. Kankjse vi skal trå til og se om vi kan få en høst baby..
Solitude Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Vi flyttet inn i nytt hus midten av juli og litt over 1 mnd senere ble gutten vår født. Gik veldig greit egentlig til tross for at jeg hadde endel bekkenløsning på slutten. Men vi slapp å vaske ned gamle huset, siden det skulle leies ut så gjorde vi en avtale med leietakeren å slippe vaskingen og bare det hjalp veldig mye. Hadde ikke klart å vaske ned med ryggen min. Mannen min jobbet endel på den tiden så det var meg som pakket ned 95% av tingene våret, og merket osv. Men jeg begynte lenge før vi skulle flytte og tok litt og litt etter dagsformen. Merket eskene med både hvilket rom de skulle i og med innehold. Sånn når flyttedagen kom så fik vi hjelp og eskene ble satt i rett rom med engang og så åpnet vi bare det som var viktigst. Barnerommene ble ordnet først og så kjøkkenet. Og det tok ikke mange dager før alt var på sin plass. Anbefaler vaskehjelp hvis det blir sånn at du er høygravid eller har baby på 1 år ved flytting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå