Gå til innhold

Trodde slimproppen gikk i sta,så jeg ringte ullevål for og høre. Og det trodde de og...

Anbefalte innlegg

....etter jeg hadde forklart åssen den så ut. Men det trenger ikke bety at noe er på gang enda. Huff, ble litt små nervøs nå. I hertfall når jeg i tillegg har hatt masse kynnere og mensen murringer hele helgen :( Men får prøve å ikke tenke så mye på det og slappe av. Hun må være der inne noen uker til :o)

Fortsetter under...

Hei!

Det kan gå fint for det, og babyen har jo rukket å bli ganske sterk til nå ikke sant?

Håper det er bra med dere og at du får slappet av frem til hun kommer..fikk du noen gode råd fra ullevål da?

Ønsker deg lykke til:o)

Takk for det :o)

Først sa de at da var det bare å vente på rier. Og må si jeg holdt på å dette av stolen da jeg hørte det. Men hun hadde misforstått hvilken uke jeg er i. Er jo bare 33+1 i dag,så da prøver de å stoppe en eventuel

fødsel. Men stoppes ikke etter 34 fullgåtte. Så fikk beskjed om å ta det med ro og ringe med en gang jeg følte noe ble regelmessig. Om det var proppen(bedre ord,hihi) som gikk kan det fortsatt gå lang tid før det skjer noe :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...