venter x3 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei! Ser du testet positivt 13 dager etter IKM.Det gjorde jeg også! Ca. da ihvertfall, fordi jeg vet ikke helt når tid IKM var. Men hvor langt er du på vei nå? Har du vært på tidlig ultralyd? Regner med at de setter meg tilbake ca 2 uker når ultralyden kommer...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 er du gravid,nordlyspar???????sååååå flott... gratulerer så utrolig masse..det fortjente du.. gratulerer til deg åsså mon80
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 dytter denne litt for deg jeg=)
Nordlyspar♥ Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Oii...! denne tråden fant jeg ikke før nå.. sorry jenter, pcn har vært til reperasjon, og etter at jeg har fått den tilbake har jeg ikke vært så mye hjemme. Vi har bodd en del hos svigermor som nettopp har fått vite at hun har brystkreft... men tilbake til tråden, i dag er jeg 10 uker på vei... får ikke tidlig ultralyd, så UL blir ordinær :0( Er ganske sikker på at de setter meg også tilbake, men det er jo ganske normalt etter hva jeg skjønner... Familien er henrykte over nyheten, og snakker ikke om annet... mamma skryter til alle som vil høre, hehe.... Tusen takk for gratulasjonene jenter, et varmer :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå