Gå til innhold

I tilfelle du ikke har fått det med deg...


Mamsen med lillemor i magen

Anbefalte innlegg

MAN SKAL IKKE DRIKKE ALKOHOL UNDER SVANGERSKAPET! Det har stått masse om det i aviser og på nyhetene de siste ukene. ALL ALKOHOL er påvist skadelig for foster. Leser her om at noen leger mener det er greit med et glass vin i ny og ne, men det er det faktisk ikke! Og siden jeg sikkert kommer til å få mange negative tilbakemeldinger på dette, vil jeg si at det ikke er min private mening, dette er vitenskapelig bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje det innlegget med den kaken som inneholdt cognac du sikter til (meg som var HI der) og hu ene anonyme som svarte meg først? I så tilfelle skriver hun jo faktisk at hun har fått beskjed fra legen om at dette er greit, men at hun ikke ønsker å gjøre det. Sorry, ville bare si ifra, virka som du ble litt hissig....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke hissig, ville heller bare advare, og ja, det var ditt inlegg jeg siktet til, + venner av meg som tar seg et glass... så jeg ville bare si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som skrev det med et par glass vin.. har lest masse om at all alkohol er farlig for fosteret!! så det legen sa til meg gikk inn det ene øret og ut det andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki doki ;) Syns det bare er så trist at folk drikker når de er gravide selv om de vet det er farlig, og noen drikker fordi de ikke er klar over faren... derfor følte jeg behov for å skrive litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men når man først er inne på skadelige ting, skulle ønske legene var tvunget til å vise alle gravide den filmen om hva som skjer med fosteret når man røyker og. irritere meg at folk er så uvitende eller bare ikke vil innse det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var samlet en del jenter her en dag, noen gravide og noen med barn. Det var visst bare meg og ei til som ikke rørte en dråpe...!! For alle andre var det helt greit å ta litt vin og øl av og til...

 

Jeg er helt sjokkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mener også man burde klare å styre seg unna alkohol i svangerskapet. Har selv et par venninder som har drukket et glass vin iblant og det gikk helt greit det og.. Men er man først gravid så ja.. hva er behovet for den begrensa perioden..

 

Verre er den perioden da man ikke visste at man var... Håper virkelig ikke at de glassene med vin og drinkene i syden har ødelagt for meg.. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...