Stripepus Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Blir helt tullerusk! Jeg som vanligvis er en snopgris...
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jepp Blir mindre kvalm av salt mat, så da funker det for meg
Nivea30 Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jaaa! Og en ting som jeg har tenkt på siden jeg våknet i dag...sånne friterte akkarringer, som man får i syden! Åhhh....har ikke klart å tenke på noe annet i hele dag. hihi:)
rødhetta...- Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Salt er veldig skadelig for fosteret, man bør spise mye mindre salt når man er gravid, selv spiste jeg for mye salt og sukker i svangerskapet og fikk svangerskapsforgiftning...
Brummeline3barnsmor Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 vil ha saltkjøtt, potet og kålrotstappe (rotmos)!!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 ups, da må jeg ivertfall skjerpe meg for jeg elsker salt mat.. har spist det hittil men er bare 4 uker på vei...kan det allerede vere farlig?
M*A*S*H* Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Det er ikke salt mat som forårsaker svangerskapsforgiftning. Du må ikke tro alt folk skriver her:-) Spis det du har lyst på du. Seinere i svangerskapet kan det hende jordmor/lege ber deg være forsiktig med salt - da er det noe annet. Sukker er ikke bra - hverken for oss gravide eller andre. Så DET kan du være forsiktig med allerede nå:-) Lykket til videre:-) Her ser du forresten råd til gravide om kosthold: http://matportalen.no/Emner/Gravide
KineMichelle Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Risengrynsgrøt med fårepølse faktisk Nam nam!
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 trodde vi kun skulle holde oss unna usunn mat pga faren for å legge på seg jeg.. lite/minimalt med snop og chips når man er gravid?? iiik... er nok av de som er litt for glad i smågodtet de har på mix-kioskene....... er kun 4 uker på vei ca så hadde meg en stor porsjon smågodt i går, unnskyldningen var at det var lørdag;) men får prøve å ta meg sammen fremover da..hehe
Kosemamma´n Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Jaaaaa!!!! Salt salt salt!!! Fikk et lite tips av svigermor; salt binder vann... - Hvis jeg er redd for å få mye vann i kroppen... Isj... det blir vel borte igjen, gjør det ikke?!
rødhetta...- Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 det blir borte igjen,men det er veldig tungt. jeg fikk svangerskapsforgiftning og legen mente jeg hadde spist alt for salt mat og kunne værenoen av grunnene til at jeg ble syk, menjeg gikk ned 30 kg på 3 uker, og det var vann...så det går av men er veldig tungt å bære med seg...
mummimammsen Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Pinnekjøtt! Har drømt om det i flere dager nå...
lillespiren2:) Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 hei! jeg kan faktisk ikke fordra søt mat, vil bare ha salt. jeg kjøpte meg saltkjeks her om dagen, med ost til. d smakte himmelsk! syns jo tross alt det er bedre enn å trappe i seg søtsaker.. får spesielt lyst på salt mat etter trening. d eneste søte jeg spiser er druer og epler.. synes jeg er flink jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå