ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 23. september 2007 #1 Del Skrevet 23. september 2007 bare lurer på en ting jeg... du sier i flere innlegg nedenfor her at dem kan bomme med to uker +, fordi dem gjorde d med deg... men når jeg leser her, sier du jo at du hadde sex med nr1 den 6 april, og nr2 den 10 april...d blir da ikke 15 dager?? og d er vel umulig å si hvem bf skulle vært utifra både tidlig ul og ul uke 18 når d bare er 4 dager mellom partnerne?? ) selv om man har en grei og "stabil" syklus vet man jo aldri helt sikkert når man har el... i teorien skal d jo være ca dag 14 i syklus da (med en syklus på 28 dager) -meeen d er jo kun i teorien ... så lurer bare litt på hvordan du får til at "dem bomma med 15 dager"?? =)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10457070-hei-antilopesvin-o-om-du-er-her-enn%C3%A5kan-du-se-hit-litt/
AnTiLoPeSvIn Skrevet 24. september 2007 #2 Del Skrevet 24. september 2007 hellu =) kanskje jeg skrev litt innvikla men altså jeg hadde sex men nr 1 den 1 april og den 4 april. så etter den 10 april hadde jeg sex med nr 2. den 18 mai dro jeg i hu og hast til en gynekolog på volvat i oslo. forklarte situasjonen og må få vite hvem som er faren. han sa at jeg ikke ble beruktet i første uka av april. såpurte sånn ca dato, der han sa at jeg ble mes sannynlig befruktet den 14/15 to m 16 april sa han. tok jo en dna test til slutt da lillegutt ble født siden han var sykt lik han nr 1. og det var han som var far. da ble jeg befruktet enten den 1 eller 4 april. da bomma han karen med 10-13 dager. forstår heller ikke at det går ann. har en toeri at spermen levde inni der da i par dager kanskje og fikk eggeløsning senere enn den 4 april og ble dermed gravid da.. aner ikke. men det var nr 1 som var far da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10457070-hei-antilopesvin-o-om-du-er-her-enn%C3%A5kan-du-se-hit-litt/#findComment-10462659
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 24. september 2007 heh...ja nei d hørtes ikke bra ut ;o) men,klart dem kaaan jo bomme....håper ikke, for å si d sånn ;o) litt flere dager her i gården, men alt er vel mulig... du var vel på en ul i uke 17-19??? hvordan stemte den med den tidligere ul-en da?? må bare spørre å grave når jeg har sjansen jeg hehe =)) tusen takk for svar!! )) ei venninne av meg å, bomma dem med. men, d er over 7 år siden, og dem hadde ikke tatt ul, bare kjent på livmoren (?? hørtes rart ut...), og når hun kom på den ene ul-en hun var på, var hun kortere på vei enn tidligere antatt... men d må jo være umulig å si noe sikkert utifra å kjenne på livmoren... og,som sagt, snart 8 år siden... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10457070-hei-antilopesvin-o-om-du-er-her-enn%C3%A5kan-du-se-hit-litt/#findComment-10470356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå