Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 hvor det ble servert kake. Spiste 4-5 biter før jeg fikk vite at det var cognac i kaken. Jada, noen synes sikkert at jeg er hysterisk nå, og det får så være:) Kan jeg la være å tenke noe mer over dette, eller var ikke dette særlig bra? Er i min 8 uke.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 jeg fikk beskjed fra legen at jeg kunne kose meg med et glass vin i ny og ne.. ( selv om jeg ikke ønsker å gjøre det..).. vet ikke om det er det samme med cognac, men kanskje de få bitene ikke har noe å si? det kan vel ikke ha vært så mye cognac i den kaka ?? og i hvertfall ikke om du ikke merka noe på smaken.. så du kan sikkert bare slappe av:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Takk for svar! Forventa nesten å få hodet bitt av her nå, har vært så ampert her i det siste. Hehe! Nei, får håpe det ikke var så mye i den, men skulle helst sett jeg ikke hadde smakt på den i det hele tatt. Jaja....går vel helst bra da:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 jeg er ikke noe bedre selv.. tørr ikke å ta fluortablett før jeg har rådført meg med legen..hehe.. står i bruksanvisnignen at det ikke er farlig, men at en kanskje kan rådføre seg.. er godt med slike sider som dette når en er usikker:)
Brummeline3barnsmor Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Ta det helt med ro...når kaken blir stekt forsvinner alkoholen bort fra cognacen..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Og om den ikke var stekt? Nå gnåler jeg fælt her, men har det med å bekymre meg for ALT. Jada, dårlig egenskap. Tror ikke den var stekt hvertfall...
Brummeline3barnsmor Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 alle kaker er jo stekt da!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Ta det bare med ro du. Det er mange av oss som har nytt alkahol før vi oppdaget at vi var gravid. Jeg har selv gjort det før jeg viste om at jeg var gravid. Ikke tenk mer på det. Litt kake har da aldri skaden noen : ) Lykke til videre
ventejenta Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Det er vel stort sett bare ostekaker som ikke er stekt, eller kanskje nøttekaker også? Men jeg tror uansett ikke det skader... Det er vel som regel minimalt med cognac i slike kaker. Og jeg er av de som aldri ville tatt en liten slurk vin engang. Ta det helt med ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå