Gå til innhold

Sparker av seg dyna hele tiden - blir kald..

Anbefalte innlegg

Noen tips til alternative løsninger? Blir kaldt å ligge uten dyne fremover...

Jeg er inne og legger dynen over henne etter hun har sovnet, men den sparkes av i løpet av natten. Fester den så godt jeg kan nede i kantene mellom madrassen/senga, men det funker ikke alltid.

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Anbefaler deg å kjøpe en tynn pose, for da kan hun ha dyna over og pysj under som vanlig. De tykkere posene er ikke tykke nok for å ligge uten dyne i og det blir for varmt med dyne oppå. Jeg kjøpte først den fra H&M men den er for tynn uten dyne og for tykk med. Større dyne funka ikke her i gården, han sparket av seg den også. Nå med posen har han ikke sjans:)

vi har også investert i ullfrottepysjen fra nøstebarn, ganske dyr, men den er utrolig bra!!! Beste jeg har vært borti. Vi har det veldig kaldt på soverommet, 14-16 grader, men selv om lillegutt sparker av seg dyna, beholder han fint varmen. Men jeg vurderer å bytte ut dyna med ett ullteppe da dette ikke er fullt så lett å sparke bort.

En annen fordel med babysafe er at babyen ikke kan snu seg over på bagen, evt reise seg opp i senga, dersom du benytter deg av stroppene på siden. Disse babysafene er litt dyrere enn H&M sine. Lyder litt makabert kanskje, å binde ungen fast, men det er jo får trygghetens skyld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...