Gå til innhold

Erfaringer med Casual Play S4?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har riktignok bare hatt vogna i et par uker, men jeg er strålende fornøyd. Vi kjøpte vogna uten baggen da lillegutt hadde vokst ut av kombivogn-baggen og vi ville ha en "nettere" vogn.

Vogna er etter min mening den fineste på markedet og en drøm å trille. Ser at den er litt kort i ryggen, så den er sikkert ikke den ultimate sove-vogna når de blir litt eldre, men utenom det har jeg ikke funnet noe negativt. :)

Lillegutt sitter/ligger som en konge i den, og med takluke gjør det heller ikke noe at den kun er fremovervendt. Han kan ligge å se rett opp på meg alikevell. :) Regn/storm-trekket er også fantastisk da det er den eneste vogna jeg har kunne gå ute med i dette været vi har her på vestlandet av og til. ;)

Ser ingen grunn til at du ikke kan kjøpe den som første vogn. Hadde jeg satt meg mer inn i vognstyret før lillegutt kom til verden hadde jeg kjøpt den med en gang. ;)

En god venninne av meg har vogna med bag, og etter det jeg hører er hun kjempefornøyd. :)

Hei, eg har vogna med bag. Jenta mi kåm te i mars å eg bruka bagen einnå. Dein e genial me at eg bruka bagen i biln istede ferr bilstol (slepp at babyn våkna ved skifte, fra varm bag te kald bilstol). Eg e kjempe ferrnøgd me vogna, så eg anbefali dg å kjøp dein.. D e godt å høyr at sportsdeln e bra å, gler mg te å bruk dein eg å:))

Annonse

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...