Gå til innhold

Erfaringer med Casual Play S4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Casual Play S4 ser bra ut, og det virker også som om barnet kan bruke den noen år. Er det noen som har erfaringer med denne? Trenger gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har riktignok bare hatt vogna i et par uker, men jeg er strålende fornøyd. Vi kjøpte vogna uten baggen da lillegutt hadde vokst ut av kombivogn-baggen og vi ville ha en "nettere" vogn.

Vogna er etter min mening den fineste på markedet og en drøm å trille. Ser at den er litt kort i ryggen, så den er sikkert ikke den ultimate sove-vogna når de blir litt eldre, men utenom det har jeg ikke funnet noe negativt. :)

Lillegutt sitter/ligger som en konge i den, og med takluke gjør det heller ikke noe at den kun er fremovervendt. Han kan ligge å se rett opp på meg alikevell. :) Regn/storm-trekket er også fantastisk da det er den eneste vogna jeg har kunne gå ute med i dette været vi har her på vestlandet av og til. ;)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg hadde tenkt å kjøpe vognen som førstevogn, altså fra babyen er født. Virker dette mulig, eller bør en ha en annen vogn først? Godt å høre at den kan brukes i vestlandsværet :)

Skrevet

Ser ingen grunn til at du ikke kan kjøpe den som første vogn. Hadde jeg satt meg mer inn i vognstyret før lillegutt kom til verden hadde jeg kjøpt den med en gang. ;)

En god venninne av meg har vogna med bag, og etter det jeg hører er hun kjempefornøyd. :)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Skrevet

Hei, eg har vogna med bag. Jenta mi kåm te i mars å eg bruka bagen einnå. Dein e genial me at eg bruka bagen i biln istede ferr bilstol (slepp at babyn våkna ved skifte, fra varm bag te kald bilstol). Eg e kjempe ferrnøgd me vogna, så eg anbefali dg å kjøp dein.. D e godt å høyr at sportsdeln e bra å, gler mg te å bruk dein eg å:))

Skrevet

Hvilke leverandører har Casual Play S4 i Norge?

Skrevet

Se:www.casualplay.no. Der står d forhandlere over heile landet.

Skrevet

De selger CasualPlay på både Reflex, BabyShop og BabyComfort.

Og i alle butikkene tror jeg du kan få et godt tilbud. BabyShop og Reflex har vell tilbud på dem enda. :)

Skrevet

Høres ut som ei grei vogn det her da.

Skrevet

Hva er prisen på Casual Play S4 med hardbag?

Skrevet

Høres ut som ei flott vogn det her! Er hardbagen stor? Hvor lenge kan babyen ligge i den? Blir vinterbaby på meg, så det blir lammeskinn og pose også. Blir det trangt tror dere?

Skrevet

Bagen er 76 cm lang innvendig, bruka bagen ennå jeg. Jenta er snart 7 mnd, skal snart gå over til sportsdelen. Jeg har ein gammel lammeskinnpose å det gikk fint. Du må dra på en butikk å prøve.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...