Gå til innhold

Vi har fått en stor, fin gutt!

~Vimsemor~

Anbefalte innlegg

En flott gutt kom til verden like over midnatt onsdag 19. september. Han veide 4,2 kilo og var 52 cm. Og er helt perfekt på alle slags vis. Fødselen gikk veldig greit - fra første ri til gutten var ute gikk det 5 timer (så til alle som lurer på om det stemmer at man er tilnærmet "førstegangsfødende" når det har gått noen år siden sist - det er man ikke!) Vi reiste hjem etter litt under 2 døgn - veldig deilig å komme hjem.

Storesøstrene er utrolig stolte; de har vært fantastiske så langt og viser en omsorg som er helt rørende. Så nå skal vi kose oss så masse vi klarer - dette er siste gang, og vi skal nyte hver eneste dag. Nå er jeg 3 barnsmamma! Litt rar tanke...

Takk for alt samvær her inne - vært alle tiders å ha et sted å stille spørsmål og knytte kontakter. Lykke til videre, alle sammen.

Hilsen fra

Fortsetter under...

Hei Vimsemor! Har tenkt masse på deg i disse dagene etter termindatoen din. Godt å høre at alt gikk greit, og en fødsel på 5 timer er nå ikke verst! Kan tenke meg det er stas med en lillebror for de to eldste. Kjekt å ha litt hjelp fra den kanten også, spesielt nå i starten vil jeg tro. Nyt hver dag, hvert sekund! Og, håper vi får mulighet til å treffes om ikke altfor lenge, slik at vi kan få se på det nye vidunderet!

Ha det fint så lenge!

Klem fra

Annonse

Gratulerer så mye, Vimsemor!

Akkurat sånn fødsel har jeg bestilt også:-)

Håper vi kan få i stand et nytt treff snart - et barseltreff for oss modne Follo-damer.

Regner kanskje med at det blir fødsel her snart også. Storesøstrene er vel egentlig mer utålmodig enn meg. Jeg synes det er veldig trygt å godt å ha babyen i magen...

Kos dere videre med gull-gutten!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...