Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Da mener jeg den første tiden... Så mange "symptom-jaktere" der ute, og jeg trenger å høre at noen har fått spire uten å "kjent" noen ting...Håpehåpe...
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 har lenge vært inne på bli gravid..og ser at det ofte blir stilt spm om symptomer.. jeg har selv lenge vært på let etter symptomer.. hatt ømme pupper, mensmurringer,trøtt osv.. så en dag nærmer mensen seg.. har ikke kjent noe tegn til el den mnd(noe jeg har gjort hver mnd) og heller ikke hatt ømme pupper(noe som jeg også alltid har hatt i forbindelse med mensen..) så for min del har d gått motsatt vei.. er gravid, men har iiiingen symptomer.. kanskje bare litt hodeverk innimellom:) har flere ganger tenkt at for å være gravid må alle disse symptomene komme frem, men min erfaring tilsier noe helt annet:) lykke til jenter!!!!! vil gjerne se flere inne på 1 tri:) (kopierte bare den jeg la inn på bli gravid:))
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg føler meg også helt fin. Trøtt har jeg alltid vært uansett. Vi er sikkert bare heldige!
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 symptomene kommer nok etter hvert;) prata med en del jenter på chatten i går og symptomene deres dukket ikke opp før i uke 6 og utover.. kan kun snakke ut fra meg selv, er kun 4 uker på vei:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 jeg er i uke 16, og fortsatt ikke hatt symptomer...så....
lilletupp & spira Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Hei, jeg er 8 + 1 og det er først nå jeg har fått ømme bryst, har vært ekstrem trøtt de siste 2 ukene og hormonell som bare det. Gråter for ingenting og har mindre tålmodighet enn før..... Med nr 1 fikk jeg ømme bryst med en gang, men ikke denne gang. Så svangerskap varierer fra gang til gang og fra person til person. Lykke til, håper du også får ei spire snart : )
Mannemor Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Jeg har fått 2 gutter og en jente. Det eneste symptomet jeg hadde var at mensen uteble. Så bare nyt hver eneste dag du/dere er friske og raske Lykke til videre med voksende mager :-)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 gleder meg til å se at jeg begynner å få mage!! :):):):) d blir stort det.. da går det kanskje mere opp for meg at jeg faktisk er gravid...
1, 2, 3!!! Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Har to fra før, og hadde ingen symptomer på at jeg var gravid, annet enn uteblitt mens, og at magen etterhvert begynte å vokse. Nå venter jeg nr. 3, uteblitt mens og ømme, voksende bryster. Ingen plager eller noe! =)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Har ikke symptomer her heller, men en ting jeg lurer på. Har dere andre mensmurringer, eller kunne det gå/eller går lang tid mellom hver gang. Er dette noe å bekymre seg er 3 gangs gravid. Eneste jeg merker nå er att den ene brystvorta er øm thats it. Par ganger jeg har vært småuggen, men det kan lett bortforklares med andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå