Gå til innhold

Til alle dere sure, spydige gravide her...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere tenkt på at det sure humøret deres påvirker det lille barnet dere har i magen??

Prøv heller og vær litt blide og fornøyde, så er sjansene større for at dere får en blid og fornøyd, glad og tålmodig unge!

 

Hilsen en prøver som fra før har verdens nydeligste lille tulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blid som bare det jeg! Har som sagt ei nydelig lita tulle fra før, så jeg har ingen grunn til å være sur og misfornøyd.

 

Håper du får en fortsatt fortreffelig fin kveld, fri for sure miner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med HI!

1.tri er kjent for å være den sure debattsida.

Syns dere det er et fint rykte å ha på seg?

Skulle jo egentlig tro at dere var de blideste av alle her inne..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig i at det er en del sure kommentarer å få her på 1 tri. Men tviler jeg på at innlegg som dette, laget for å provosere er den beste måten å bli kvitt slike kommentarer på.. Når det er sagt, så kan jeg forstå at en del på 1 tri blir litt småirritert innimellom, ettersom det nesten er flere innlegg her fra dere som hører til på bli gravid, enn det er fra vi som hører til her. Oppfordrer dere til å heller bruke skravle!

 

Og ellers ønsker jeg dere lykke til med å bli gravid:)

 

 

 

Hilsen en veldig blid en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips fra meg her....

hva med at vi ikke-gravide hjelper hverandre så godt vi kan her inne,

er jo maaaange av prøverne som har barn fra før og dermed har vært gjennom mye av det som blir spurt om.

så kan de på "1.tri" få ha sitt forum for seg selv.

hvis jeg flytter over på "1.tri" vil jeg jo gjerne snakke om andre ting

enn vi gjør her inne....skjønner at de blir litt lei.

går som flere sier her an å bruke "skravle", hvis man ikke får svar her.

 

så er det kanskje greit å tenke om det er noe man kan tenke seg til

selv,eller om noen andre i det hele tatt har mulighet til å svare.

let litt tilbake i gamle innlegg,så kanskje svaret ligger der.

(hvorfor er alle anonyme forresten?)

 

klem fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

buhuuuu de gravide vil ikke svare på spørsmål som vi selv kan finne ut av inne på bli graviiiiiid!!!!

 

grow up.....

 

ingen som er sure før det kommer gnåling fra sånne som deg da, hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det egentlig prøvere inne på 1ste trimester?? Dette er jo en side for de gravide.. og dere har jo ikke klart det vi har klart enda.. thhiih:) nemlig å bli gravid! Gå hjem til bli gravid med dere! Eller kanskje dere heller skal gå inn på soverommet med mannen isteden for å sitte her, så kanskje dere klarer å få barn i magen:D:D.D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, går det ann å synke dypere enn anonym 19:24?? Tror jeg neppe...

Tenk heller på den lille du har i magen du! Med sånn type oppførsel fra foreldre, så er det ikke rart unger i dag ikke vet hva respekt og medfølelse er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig at det var unødvendig sagt av anonym. Men jeg blir litt frustrert over at dere som er prøvere, kommer her å klager på at det er så mange sure og spydige gravide her. Det stemmer ikke. Det er noen som kommer med spydige kommentarer, men det er også veldig mange koselige å snakke med her. Og jeg blir litt frustrert over alle spm fra dere som hører til på bli gravid. Dere har et eget forum, og dere har skravle. Tenk når dere tilhører 1 tri! Da har dere helt sikkert andre spm og bekymringer enn når dere hørte til på bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være mulig... Til 19:24, pass deg sier jeg-haha. At du kan le av de som ikke har blitt gravide. Du er jo faktisk ond tvers igjennom. Husk at du har ikke fått barn ennå, du er bare i 1 tri... Den som ler sist ler best. Så den dagen du sitter der og har problemer, kan du tenke over det du har skrevet her inne. Tenk om du skulle miste, hjelper ikke å bare gjemme seg bak en anonym knapp. Jeg bare ler. 1 tri sidene er bare en krangleside. De som har barn fra før, kommer ikke inn på disse sidene når de blir gravide aliklevel. Ha en strålende dag videre!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var ikke noe bedre fy og fy. Man skal ikke ønske vondt over andre, det man sender ut kommer tilbake. Lurer på hvorfor dere som absolutt vil krangle er her inne det er jo en egen side for dere. Trenger vel ikke å krangle og være ufine på alle sidene, det smitter og snart er det krig over alt. Nei krangle på kranglesida og oppmuntre og opplyse hverandre på di andre sidene, det er da så mye annet positivt å snakke om. Hilsen viny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt deilig å kunne syte litt når du føler deg max råtten har spydd i 5 uker flere ganger om dagen og liksom skal prøve å holde det hemmelig. Her er det liksom flere som er i samme båten og folk kan faktisk velge om de vil lese disse innleggene eller ikke... FOR du må jo ikke lese de...... Jaja ellers synes jeg det er koselig at folk stikker innom fra div andre forum, flott med flere synspunkt og erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm., jeg trudde virkelig jeg var småsur om dagen jeg, men jeg er kanskje ikke så verst alikevel?

hehe.. Jeg overser de smålige innleggene og syns det er lite voksent å bare bruke anonym knappen. Akkurat som en kan skrive hva som helst, bare en underskriver med anonym. hehe.

 

Men ha en fin dag alle gravide, alle bli gravide og ellers alle som er innom.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Kjenner meg igjen i Nancy Drew her..

Jeg er i 9. uke nå og i dritdårlig form, kvalm hele tiden og nesten tom for energi. Jeg er nok litt bitch om dagen, men kan ikke hjelpe det. humøret er som en berg og dalbane..

JEg kan godt forstå at mange har lyst til å tømme seg litt på dette forumet, og burde det vel være takhøyde for her inne? På samme måte som det må være rom for de som prøver og de som faktisk er way over 1. trimester.

 

Ellers så er det vel litt fort gjort å dømme?`

Bare et lite tankekors til dere som prøver å bli gravide og som klager over at vi er så innmari sure og spydige... Vent til dere selv hører til i dette trimesteret, og ta frem dette innlegget igjen, og se om dere kjenner dere igjen. Ikke sikkert dere er så himla mye bedre da. For det er nemlig hormonene som styrer, uansett hvor mye man hater det...

 

Ikke minst, dere som er over 1. trimester og som sier at dette forumet er kjent for å være et syte og klage forum - da var det kanskje det når dere også hørte til her?

 

Ha en strålende dag alle sammen :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...