Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 -føler jeg er inne på bli gravid enda jeg har gått over til 1.trimester.. er ganske ny her, men ser at det kan bli et lite irritasjonsmoment.. er like mange her som ikke er gravide som de som er..
rødhetta...- Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Ja det er kanskje litt dumt, men det er mange fortvilte som trenger råd fra de som har klart å bli gravide...når du flytter over til 2 semester er det veldig få ikke gravide,,
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 jeg er ikke gravid,men er innom for å følge med på "kjente". skjønner at dere blir lei alle spørsmålene fra bli gravid,men det er bedre å la vær å svare enn å diskutere med dem. dere har hvertfall kommer dere litt videre...tenk hva vi som har grodd fast på bli gravid må slite med.....hehe.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg er enig med anonym. Nesten halvparten av innleggene her er fra folk som prøver å bli gravid. Jeg var veldig lenge inne på bli gravid, men jeg tenkte ikke tanken en gang på å spørre om noe på 1. trisemester. De som vil bli gravid kan spørre på bli gravid- der er det også en del som prøver å bli gravid med nr 2 og nr 3 - de har nok svar!!!! For ikke å bli "halshugd" signeres det med:
rødhetta...- Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 det er helt iorden for meg,skal ikke bevege meg her inne før jeg har blitt gravid selv.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg ler meg i hel, ja her er det mye hormoner ute og går, du har vel en dårlig dag vel lykke til da surpompen.
rødhetta...- Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 jeg er ikke sur.. men den var kanskje ikke til meg..her inne er det hormoner tro jeg ja, vi ikke gravide får holde oss borte, jeg har selv 2 barn fra før og hadde sikkert hatt mange råd å gi..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor dere så absolutt skal bruke 1 tri forumet til spm! Dere har jo et eget forum! Og får dere ikke svar der, så har dere skravle! 1 tri, er jo for oss som har spm ang de første ukene i svangerskapet! Jeg har ikke noe i mot innlegg fra dere som spør om noe som vi faktisk kan svare på! (feks: hvor lang tid tok det før dere ble gravid etter dere sluttet med p-piller..) Dette er et spm som vi kan svare på! Men syns det er litt for drøyt når over halvparten av innleggene her inne er fra dere som hører til på bli gravid! Er så mange spm som vi ikke KAN svare på! (feks: jeg har så ømme bryster, og må på do hele tiden, er jeg gravid) Dette er spm som overhode ikke hører hjemme på 1 tri. Dette kan dere som er i samme situasjon dele med hverandre! blir slitsomt i lengden.. Dere forstår kanskje når dere kommer inn på 1 tri, og lurer på andre ting enn det dere snakker om på bli gravid.
viny Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 herre gud å sitte å krangle om bagateller. Hvis dere ikke vil svare så la vær så enkelt er det istedet for å irritere seg over spørsmålene. Det står ingen plass at det er forbudt for de som prøver å bli gravide og gå inn på andre sider, Skjerp dere alle skal vel være velkommen inne på bim. hilsen viny
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 kan folk slutte å være anonyme....man har jo ingen å forholde seg til... men uansett,er helt enig med anonym her. de samme spørsmålene vrimler inne på "bli gravid" og jeg blir så leeeeei...!! "jeg har fått mykere negler,er jeg gravid...?? spør om ting som folk kan svare på,eller tenk logisk selv. eller for guds skyld,ta en test... ikke-gravid forresten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå