big smile Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg skal ha duotest ved Ullevål. Bor på sørlandet. Hvordan blir det da? Må jeg reise inn en tur for samtale og så tilbake for selve testen eller tar de alt når vi er der inne? Virker så bortkastet å reise to ganger. Bruker 5 timer hver vei jver gang. En annen ting... får vi turen dekket? Noen som har vært og kan informere litt?
snikers Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hei big smile.Jeg tok duotest på Haukeland i Bergen.Der ble alt gjort på en dag.Først møte med lege(ca halv time).En blod prøve så ultralyd til slutt.Jeg fikk beskjed at prøven var klar etter 1 uke, som stemte.Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 NAV dekker reiseutgiftene. Du må vel kunne ordne det på én dag? Snakk m legen din. Lykke til!
NinaCath Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg bor i Larvik, og jeg skjønner deg veldig godt. Vi skulle også til Ullevål for å ta duo-test. Der fikk vi informasjon og blodprøven ble tatt. UL skulle tas på Rikshospitalet, og det måtte bestilles time. Den fikk vi 1,5 uke senere, så da var det inn igjen. Vil jo si at det var verdt turen, men kanskje litt lite effektivt da vi begge måtte ta fri fra jobb 2 dager. Det kan jo være jeg kunne tatt UL når jeg først var der inne om jeg hadde vært litt lengre på vei, tror 10 uker var lite. Kanskje du skal ringe genetisk på Ullevål og snakke med de? At vi kunne få reisen dekket av NAV ante jeg ikke, og har ikke tenkt på en gang, men det skal jeg jammen undersøke. Takk for tipset! Lykke til med testen!
big smile Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Oppdatering. Fikk nettopp telefon fra Ullevål. De ønsket å høre hva jeg ønsket siden jeg bor så langt unna. Alt ved duotesten tas på en dag og dersom jeg ønsket morkakeprøve kunne det også gjøres samme dag. Tenkte kansje det er fler som lurte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå