Gå til innhold

Hei,Er det noen som kanskje kan hjelpe ang graviditetstest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag tidlig, så på resultatet etter 1-2 min, da var det bare en strek der.

Gikk og la meg igjen en liten stund, men fikk ikke sove..

gikk på badet og kikket på testen en gang til, og da var testen svak positiv... dette var etter ca 30 min, jeg vet at man ikke skal stole på resultatet etter 10 minutter,men jeg ville bare høre om dere har noen erfaringer med dette.

Testen er forøvrig svak positiv enda,testet ca klokken 10 i morges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du spør på skravle så hadde vi satt pris på det. unødvendig mye masing nå på 1.tri.

 

 

pluss er den positiv etter at tiden har gått ut så skal du ikke se på det. står i pakningsvedlegget. ta en test en senere dag.

 

 

mvh ei som er lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ikke se på resultatet etter 10 min nei, men skjønner at du får et lite håp:) da jeg tok testen første gang var den såpass svak at jeg begynte å lure på om det bare var ren innbildning.. kunne bare se den i rett lys og jeg måtte holde den i spesielle vinkler for å se den..

 

tok en test dagen etter og da var streken pittelitt klarere.. og den 3 dagen var det ingen tvil: gravid:)

 

hvis jeg var deg så ville jeg tatt en ny test i morgen( alle vil sikkert anbefale deg å vente noen dager, men det er jo såå vanskelig-syns jeg da..) og ikke minst ta den med morgenurinene.. pratet med cb.rådgivningen og de sa at en ikke skulle kunne se noen antydning til strek overhodet om en ikke var gravid- så kan du ha det i bakhodet:)

 

når er ikm da?

 

ønsker deg masse lykke til!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk=)

Vet at man ikke skal se på den etter 10 minutter,men jeg har aldri opplevd at det har vært noe kryss der i det hele tatt.

Jeg skal prøve og vente noen dager før jeg tester på nytt=)

Hadde IKM den 20,hvis jeg ikke husker heilt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er så mye masing her på 1tri. anonym så la være å lese innleggene da vel. det er jo faktisk HELT frivillig. skulle tro det var en ene rett og skrive her bare fordi man er blitt så heldig å bli gravide. legg deg og hvil litt du og la oss andre svare. så blir det ikke så slitsomt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi:

 

lykke til med testingen!!:) synes du er flink som klarer å vente noen dager;) så satser vi på å møtes mere her inne når du også blir gravid!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så veldig rart att dem som prøver å bli gravid kommer hit til oss da, siden det er her vi holder til. Ikke inne på bli gravid. Jeg har som sagt fått streker på min test etter 10 min å har alltid vært gravid om jeg har fått det resultatet. Aldri blitt positiv seinere om jeg ikke har vært det. Men man skal ikke stole 100% på det, det beste er å ta en ny test morran etter eller etter ett par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...