Gå til innhold

Snaaart er mandag her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det. Jeg var på ul på torsdag, og hadde telt dager siden 8.juli da jeg fikk timen!!

Men PLUTSELIG er dagen der, og så er det over...gikk så fort hele greia, men FOR en opplevelse :-) MASSE lykke til, du har virkelig noe stort i vente!!!!

Skal du vite hva det blir?

Annonse

Sfinx'n venter nr 2 :

Hvordan gikk det på ultralyden i dag? =)

var selv på ul i dag og fikk vite at det blir en gutt og at alt så ut til å være i skjønneste orden =D hadde en lege på opplæring som testa ul på meg og, og etter leeenge med masse trykking og pressing med den ul-tingen så bynte han å sparke som en gærning. hehe=)) like utålmodig som meg tenker jeg =P

Hehe. skjønner godt at du er utålmodig! var på ul på torsdag, og ventingen er forferdelig. Men det er den beste opplevelsen jeg noensinne har hatt (foreløpig)! Lillegutten vår var så nydelig! Et tips jeg fikk hvis jeg ønsket å se litt "liv" var å drikke litt brus like før du går inn, og det funket utmerket! junior ville ikke ligge stille et sekund! :P

Teresse81:

I dag er det 3 dager igjen.. Nedtelling sier at det er 2 døgn og 13 timer til UL nå.. Hehe.. ordentlig utålmodig her jeg sitter..

Gratulerer med gutt i magen..

Gleder meg til å få avkreftet alle de merkelige drømmene jeg har hatt i det siste..

Vannhode, klumpfot, dvergvekst, siamesisk tvilling.. og mye mye mer.. Skremmer meg selv når jeg sover..

Trenger denne UL sårt nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...