Gå til innhold

Hvordan føles det å miste slim proppen? Og er det farlig med lekking av fostervann.

Anbefalte innlegg

Min baby sparker på siden så det gjør vondt:o(

Lekker også litt fostervann tror jeg, blir skikkelig fuktig i trusa men aner ikke om det er fostervann eller utflod.

Skal til legen til uka, men ubehagelig dette her..........

Flere som har det sånn?

Når går slimproppen og hvordan merker man det? Er det før fostervannet går eller etter?

Alt dette går i surr:..

Fortsetter under...

jeg vett lite om dette her, men sist gang jeg skulle føde, så gikk slimproppen 3 dager før riene og vannet ble tatt på sjukehuset.

men når slimproppen går så kommer det masse slim, måtte bruke et bind for det var så mye slim.det kan jo vær at det er babyen som sparker mot urin blæra og at du lekker litt urin, det er det mange som gjør, nå mot slutten av svangerskapet.

men er du itvil ring føden.

Har ingen praktisk erfaring, men har lest at slimproppen går før vannet, og at den kan gå opptil uker før fødsel, og at det ikke er farlig... Slimproppen holder jo vannet inne, så det er ihvertfall sikkert at det ikke kommer fostervann FØR slimproppen...

Sist jeg var gravid lekket jeg litt fostervann helt mot slutten av svangerskapet. Fikk beskjed om å lukte(!) på trusa og hvis det luktet søtlig var det fostervann. Var i sterk tvil og tok kontakt med fødeavd., fikk komme inn og jordmora mente det var fostervann. Ble innlagt og neste dag bekreftet en prøve at det var fostervann (det piplet bare litt ut) Måtte i 3 dager inn på sykehuset for div. prøver (blodprøver, CTG ol). Da fødselen ikke startet ble jeg på nytt lagt inn og fikk modningspiller. Så mitt råd til deg er å ta kontakt med føden og få det sjekket ut. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...