Gå til innhold

Liv i uke 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kanskje en dum måte å spørre på, siden alle her inne venter i mars...,spør på en annen måte da, hvor mange har kjent liv??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 17+3 og har kjent liv i ca. 1 uke. Helt herlig. :-)

Skrevet

Det er fullt mulig. Det er nok lettere for flergangsfødende å kjenne liv tidligere. Jeg venter mitt tredje barn og er snart i uke 15. Jeg har kjent liv en liten stund nå. Kjenner godt hva som er "romling" og hva som er "sommerfuglbevegelser" fra barnet :-)

Skrevet

Jeg er 17+0 og har ikke kjent noe liv ennå....venter i spenning hver dag, men det heldigvis ikke unormalt å ikke kjenne liv ennå, hvertfall som førstegangs gravid.

Skrevet

Har kjent liv i en ukes tid, (termin 5.mars) - og i dag kjente jeg det for første gang utenpå magen med hånden.

Skrevet

Jeg kjente liv allerede i uke 16 ved første svangerskap, og denne gangen ennå tidligere (ca uke14)...

Var på ultralyd og i uke 14 og så han/hun var ganske aktiv så d er kanskje ikke så rart;)

Men har ikke kjent d ORDENTLIGE sparket ennå..

Skrevet

Jeg er 17+3 og førstegangs. Har ikke kjent liv ennå

Skrevet

jeg kjente liv 14+6 første gang,og den har bare holdt på siden..:)

er så god følelse:)

og er førstegangsfødene...kiler skikkelig i maven:)

Skrevet

Har kjent det i mange uker allerede, men så venter jeg andremann

Skrevet

Hva kjenner man egentlig når man kjenner liv så tidlig? Har hørt om "sommerfuglbevegelser" men finnes det andre beskrivelser? Jeg er 15+3 og synes jeg har litt rare "ilinger" i magen innimellom som jeg ikke har kjent før og som ikke vet hva er - kan det være fosterets bevegelser? Eller kanskje jeg bare innbiller meg ting!? Er gravid for første gang

Skrevet

Jeg venter førstemann 21.mars, og er nå 15+1, men har kjent liv i ca en uke. Tror jeg da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...