Gå til innhold

hvordan er tfk twister på vinterføre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde akkurat bestemt meg for å kjøpe TFK og var kjempe glad for å endelig å ha kommet så langt i denne prosessen, da jeg møtte en som frarådet meg denne vognen på det sterkeste!!! Hun sa at vognen hennes hadde begynt å ruste etter kun en sommer/høst, hun reklamerte og fikk ny vogn - men det samme skjedde igjen!! Hun sa at vognen heller ikke var så veldig stødig og hadde faktisk kommet dårligst ut i BT.

Nå er jeg på bar bakke igjen i leting etter vogn... og babyen kommer om 6 uker!!

Den testen i BT har jeg lest og bør ikke tas hensyn til i det hele tatt. Den var suverent dårlig utført, og var kun basert på noen få mødre sine personlige meninger om noen vogner. Og det er jo like mange meninger om hvilken vogn som er fin som det finnes barnevogner. Ikke noe sklikkelig test i det hele tatt.

TFK er dønn stødig så hvor hun har det ifra ayt den ikke er det kan jeg ikke skjønne.

Kanskje hun er en av disse som egentlig er imot 3hjulinger og slår alle under samme kan uten igrunn å sjekke de skikkelig.

Min vogn er nå et år og har vært igjennom en vinter og MASSE reng. Har ikke tørket av den en eneste gang etter at jeg har vært ute, alikevel er det ikke noe rust på den.

Kan anbefale den på det sterkeste.

Annonse

Har brukt min TFK med hardbag i 6 maaneder naa og er veldig fornöyd. Det sees ikke noe rust paa den (brukes flere ganger om dagen!), bor paa Island og her kan det være ganske vaatt og kaldt :). Har aldri veltet, men man kjenner jo at 3-hjulinger er litt mer ustödig enn 4-hjulinger, spesielt naar man gaar opp og ned fortauskanter og paa veldig ujevnt underlag. Men jeg har aldri fryktet at den vil velte. Jenta mi nærmer seg 7 maaneder naa og passer ennaa i hardbagen (i voksipose). Tror nok den holder i et par maaneder til! (Hun er 68 cm og 9 kg).

Syns den virker helt fin paa vinterföre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...