Smula 80 Skrevet 23. september 2007 #1 Del Skrevet 23. september 2007 Hei. Jeg har vært syk i 3 uker nå... Med STERKE smerter... Det har ført til at jeg har tatt en del smertestillende... Jeg har da også tatt tabletter som ikke er sundt for graviditeten...( jeg visste ikke at de ikke var sunne før nå) Jeg tar selvfølgelig ikke mere av de type pillene, men jeg har fått beskjed at de ikke vil få betennelsen min under kontroll på ca 7 til 10 dager...noe som betyr at noen tabletter (forte) til må jeg ta.... Nå er jeg da selvfølgelig redd for at dette kan ha tatt noe skade.... Er 16+ uker på vei, og har ikke kjent noe liv til nå... Tror dere det er greit om jeg ringer sykehuset og uttrykker redselen? Tror dere det er mulig å få komme dit å sjekke at alt er bra? Selv om det er så tidlig i graviditeten? Eller børr jeg ta kontakt med legen min? Har ikke ordinær UL før om 3 uker.... Kjempe usikker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaigjen68 Skrevet 23. september 2007 #2 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde nok kontaktet legen min om jeg var deg, da vil du sikkert bli berolighet når de får tatt en sjekk. Det har sikkert gått bra, du får sikkert en ultralyd hvis du er så usikker, men det bedømmer jo legen din. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå