tigergutt<3 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg har noen lange dager foran meg etter noen bitte små blødninger i går og mensmuringer i dag. Jeg er gravid eller kanskje var. Vet ingen ting. Jeg blør ikke lenger nå men føler at jeg har vært veldig uheldig nå. Kanskje det var for godt til å være sant at det skulle klaffe på andre pergo kur..... Hvordan går det med dere?
Elise29 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Heisann. Ikke si at du har begynt å blø?? Har du snakket med lege? Det er vel kanskje for tidlig å se noe på UL uansett? Hvor langt er du på vei nå? Ca 5 uker eller noe sånt? Er jo mange som blør og der det går bra likevel, så får håpe at du er en av de ) Jeg hadde EL forige fredag og har ikm på fredag 28 sept. Har absolutt ingen symptomer enda. Hadde veldig mange bivirkninger etter pergoen rundt og etter EL, men nå er alle så godt som forsvunnet. Har ikke helt troen på at det har klaffet, men er jo enda noen dager igjen... Skal krysse fingrene for deg og håper at alt står bra til med spiren din Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå