Gå til innhold

andre som er 11 + 2 uker idag??:)


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på deg!

Jeg er!!

Mener selv at jeg er 11+1 i dag, mens etter ultralyden jeg var på i uke 8 er jeg 11+3, så hvis jeg sier midt imellom, så er jeg det:)

Ser vi er født i 1981 begge to.

 

Her går alt bra, har klaget over lite symptomer i det siste, men i går og i dag har jeg hatt en del murringer... Så det er vel fortsatt noe som skjer inni der. Hvordan går det med deg da? Er det din første eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye symptomer for jeg heller.. unntatt ØØØMMME pupper, høy puls, litt uggen til tider på dagen, lite matlyst...men det går!:D

Min første ja.. hva med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også min første, så dette er spennende:) Morro om vi kan følge hverandre siden vi er like langt kommet.

Hvor i Norges land bor du? Jeg bor i Oppland.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i følge min ultralydtermin er jeg 11+2 i dag. Ble satt tilbake nesten to uker fra menstermin på ul. Litt kjedelig, Men ellers går det bare bra med meg. Er veldig plaget av ukontrollerbare hormoner, men lite kvalm og sånn. :)

Venter også på førstemann.. Gleder meg noe sinnsykt!!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

 

Jeg er i følge mensterminen 11+3 i dag! Så slenger meg med her jeg også da..! ;o)

Formen er helt grei, dette er min første, så er fryyykteli spent! Vi har prøvd ca et år, så det var stor jubel i huset da testen var positiv! Vært gravid en gang før, i april i år, men mistet i uke 6.

Jeg er klar for en ny uke på jobb, men kjenner jeg er veldig trøtt og slapp, kvalmen kommer og går, liten matlyst, vil bare være hjemme og kose meg..! Jeg håper så inderlig dette går bra..

Jeg har vært hos legen to ganger, men ikke på ultralyd. Føler jeg ikke har heelt kontroll over situasjonen, og synes dette er helt utrolig, selv om ørten tester har vært postitive og hcg var høy. Gleder meg til ultralyd, og håper det er et bankende hjerte der!

Adder dere på vennelisten min jeg, så skal jeg "stalke" dere, hihi..

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skrive littegrann på profilen din "Gull i magen", så kan vi legge deg til som venn..!

Jeg bor i Akershus forresten, opprinnelig fra oppland, og svigerfamilie er i vestfold ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+3 idag, men hopper litt inn her med dette innlegget,hehehe. Har vært kvalm siden uke 6...håper den gir seg snart, litt vel lei av kvalmen som dukker opp til alle døgnets tider,hehehe. Er min første også...bor i Trondheim. Føler at det er litt vel stramt nede og ganske ømme bryster. Formen går opp og ned her...forhåpentligvis krysser jeg fingrene for at det blir bedre etter uke 14 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..

jeg er vel også 11+2 i dag..

var veldi plaga e kvalme enn go stund..men det begynner endeli å gi seg litt no..værst om morgen..

også mitt første etter veldi mange forsøk...håp d håller seg dær nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå:-)

Jeg er også 11+2 i dag iflg. UL i uke 7. Ble i likhet med en av dere andre også satt tilbake 2 uker, og må innrømme at det var en tålmodighetsprøve da det skjedde! Nå er alt bare fryd og gammen, tenk det er bare 5 dager til 12 fullgåtte uker dere! Vi er fantastisk heldige som får oppleve dette underet i kroppene våre:-)

Jeg er fra Stavanger, og dette er mitt første barn. Er 27, snart 28 år(79 modell).

God klem og lykke til med dere alle sammen. Dersom noen vil følges hadde det vært "sjempesjekt" som vi sier i oljebyen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...