Gå til innhold

Lang reisevei til skolen og dårlig form......

Tutla84 og ICSI turneren

Anbefalte innlegg

Er fjernstudent og skriver på masteroppgaven. Nå er det slik at jeg skulle vært på et seminar i Oslo førstkommende torsdag, men kjenner at reisen og lang dag på skolen kan bli for mye for kroppen min.

Noen som vet hvordan leger er med sykemelding når det gjelder reisen til og fra skolen. For meg betyr denne ene dagen på skolen at jeg må ta nattoget til Oslo, rett på skolen fra 8-16, så sitte og vente på nattoget og ta det hjem igjen. Har ikke noe sted å slappe av og jeg sliter både med lavt blodtrykk, sliten og har på toppen av det hele nå blitt forkjøla.........

Hva ville dere gjort?

Fortsetter under...

Takk for svar!

Jeg har vært på jobb i dag og kjenner at jeg er kjempesliten nå som jeg kom hjem. Og det har vært en rolig dag, med mye frisk luft...... Så jeg kommer nok til å ringe legen i morgen og be om å få komme å snakke med han........ Så må jeg også høre med skolen om jeg må ta igjen det semniaret til våren om jeg ikke møter opp denne gangen.

Så er det å håpe at nsb er greie og betaler tilbake togbilettene........ Siden jeg ble syk...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...