Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 skal man se hvor streken skulle kommet om den er pos.?? Eller er det bare helt bankt? Noen som forstod hva jeg mente? Spør her for å være anonym=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Hva slags CB test? Digital? Kryss? Men du burde absolutt ikke demontere testene dine.. =)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 vanlig en,med kryss=) Hehe,nei,bør vel egentlig ikke men....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Hehe... Jeg har faktisk fått opp noen svaaaake slike tester, men de var nok falske...Så utifra egen erfaring vil jeg anbefale deg å bare vente noen dager og ta en ny test.. Tror det er veldig lett å se hvor den andre streken skal være på de testene...=)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg så ingen strek. Så lurte på om den kanskje kunne vært ødelagt hehe.Tenkte at det kanskje var markert hvor streken skal komme opp hehe Nei,skal gi meg med å fantasere her jeg=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Okay, du fikk bare den "negative" streken du da? Jaja, du får ta en ny om noen dager=) hihi..... Fantasier flyter det nok rundt mye av innpå her=)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 fikk det ja... Hehe,er nok ikke den eneste som drømmer om at testen skal være i ustand når den blir negativ hihi
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Nei det skal være sikkert og visst=) Håper i det lengste, selv etter tanta har kommet og alt så vil en gjerne at alt skal bare være og at en er gravid "selvom"=)
Galskapens overhode Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 en test kan vise en strek uten farge der den fargede streken skulle kommet opp. Den er da IKKE positiv når den er fargeløs.. Lurte meg selv med dette en gang tidligere i år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå