Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 IKM i dag.har tatt 4 graviditetstester hvorav alle var positive:) men har veldig menssmerter,og smerter som ligner de jeg hadde da jeg var ung og hadde voksesmerter. ved forige graviditet mener jeg å huske at jeg fikk mer utflod men nå er det nesten helt tørt. har flere av dere merket disse tingene?
Anitahar2barn Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 hei. jeg har veldig lite utflod og har hatt siden ca en uke etter EL skikkelige menssmerter, men de har gitt seg litt nå...er i uke 6. Heldigvis..kjentes helt ut som sånne etterrier...og jeg hadde voksesmerter nedover lårene. Men føler meg bedre nå. Jippi!
OhMyGod!!! Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 < men har veldig menssmerter,og smerter som ligner de jeg hadde da jeg var ung og hadde voksesmerter. > temmelig normalt ja, hører mange snakker om det der, og er selv en av de som har masse masse menssmerter gikk rundt i flere dager før jeg testa å var skråsikker på at NÅ kommer mensen! blei positiv den testen ja:) ikke no mensen ennå!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 takk for svar,da får jeg bare ta tiden til hjelp, så blir det bedre lengre ut i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå