Gå til innhold

April: Huttetu....

Lykkelig mamma...

Anbefalte innlegg

...ER det ikke typisk!! Maja som ALLTID sover til klokken 9 i helgene våknet kl. 8 i går (og bare den ene timen kjentes ille ut siden jeg hadde beregnet leggetiden min utifra det...) og i dag var hun LYS våken med NULL planer om å sove igjen kl. 6... Det er i slike situasjoner en skulle vært 2 foreldre her hjemme som kunne delt på våkentid og hvil... Skjønner at jeg må begynne å ta høyde for alle uforutsette hendelser som dette fremover hvis jeg ikke skal kræsje fullstendig oppi det hele... Ja, ja, vil uansett få noen "fridager" innimellom der jeg kan sove ut og slappe av uansett utfall av situasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk *ler*. De kan å time disse små. Hper det var et engangstilfelle da.... Her har det aldri skjedd at Lille har sovet så lenge. Er vi heldige så sover han til 07.00. I dag var det 06.15 *sukk* Heldigvis er han glad i å leke for seg selv...så vi får dorme i senga noen timer til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi faktisk motsatt problem i går. Jeg skulle på blåtur med jobb ikke så lenge etter arbeidsdagens slutt så jeg måtte ta "helgevasken" før jobb. Våknet i sjokk ti over ni (jeg begynner på jobb 10) av gubben som ristet i meg og sa at Matilde fortsatt sov!!! Hallo???!?!?! Jeg trenger jo ikke vekkerklokke i helgene nettopp av den grunn at hun vanligvis våkner før åtte, vanligvis før halv åtte. Kom for seint på jobb og alt, men det gikk heldigvis bra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...