Gå til innhold

holder på å bli sprø..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skulle hatt mensen for 18 dg siden...magen er oppblåst...småkvalm....humørsjuk.....vondt i korsryggen.....har tatt 4 graviditetstester siste 3 ukene, alle ble negative! Har bestilt time hos legen, men fikk ikke time før på tirsdag! Holder på å bli sprø!!! Er jeg gravid eller ikke?!?!?!?! Vet dere ikke kan svare på det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut slik jeg hadde det da mensen ikke kom til tida.. men endte med til slutt at den kom på dag 54 istedenfor.....kjipt å vente...

Skrevet

Hadde du vært gravid, så hadde du fått positiv test. Er nok heller kroppen din som har ustabile sykluser.

Sory, men sånn er det...

(Hilsen ei fra 2. tri)

Skrevet

Er faktisk en del som er gravide uten å få positiv test...enkelte produserer ikke nok hcg..

Skrevet

det er faktisk mulig å tenke så mye på graviditet at en kan utsette mens... sikkert god ide å gå til legen, men tror nok de fleste vil få positive hjemmetester når de er blitt gravid.

Skrevet

...kan ikke tenke meg at jeg har "tenkt meg gravid", for det var ikke meningen jeg skulle bli gravid før nærmere jul....må bli ferdig å pusse opp huset først....

Men nå er det bare 22 t til legebesøk, skal bli godt å få klarhet i dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...