Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Brystvegring? I de siste dagene har sønnen min sin atferd endret seg. Før var han alltid glad i å amme. Nå er det ofte når jeg tilbyr brystet at han begynner å hyle. Det har blitt værre og værre. Får ammet han om natten og med en gang han våkner. Han er da våken en stund og blir så veldig grinete igjen. Jeg tilbyr da brystet og det blir bare værre. Syntes det er vanskelig å lese signalene hans og tilbyr kanskje for ofte? før var ikke det noe problem. Er det vanlig at de hyler sånn? Blir ganske fortvilet. Har nok ppresset han litt med puppen noen ganger fordi jeg har trodd han ville ha. Ellers har jeg en stund hatt mistanke om sopp og brukt litt krem på. Kan det ha noe å si? han har ikke sopp. Har begynt å trene litt igjen, men ikke noe voldsomt. Huff blir helt fortvilet av dette. Håper på noen råd.
trollet66 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 les på ammehjelpen http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=118 Prøv ut de rådene som står der...... Krem som smaker vondt kan være en faktor som er med på utløse brystvegring. Regelen er vel å ikke behandle for noe man tror man lider av, før diagnose er stilt!!!! Tørke godt av puppen før du tilbyr han brystet, slik at det ikke smaker vondt!!!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 var hos lege og fikk kremen da selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå