Gå til innhold

April: Her har vi fått vannkoppene... :s

**synne**

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å dele erfaringer? Oppdaga prikkene på snuppa i går, i dag er det flere. Regner med det blir enda flere utover dagen... Hvor lang tid tar det egentlig før det er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Synne. Lille hadde vannkopper i i januar eller februar. Han var vel sånn midt på treet angrepet. han fikk etterhvert prikker over hele seg, værts i stumpen. Jeg mener å huske at det forværret seg (økte på med prikker) i 3 dager så var det konstant noen dager. Mener alle var tørre på 7- 8 dager. Tror han var hjemme fra bhg mnadag til fredag en uke.

Husker det første natten var ille- Han var plaget stakkars. Hvitvask hjalp ikke noe særlig, men vi fikk Polaramin av legen vår. det er en gammel allergi medisin som er kløestillende og søvdyssende. perfekt ved vannkoppenetter. Lille hadde i allefall kjempe effekt av dem og var i grunnen lite plaget av vannkoppene etter at han fikk dem. Vi brukte dem bare om natten. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun ikke har så sotre plagene stakar. Ikke lett å ha det når en er så liten kanskje, men både hun og du kan trøste deg med at når det er ferdig så er det over for alltid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, heldigvis får hun det bare en gang og takk for det!! Hvordan går det med dere? Natalie har ikke hatt det enda, så jeg har ikke noen tips å komme med desverre..

Men ønsker dere god bedring!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint. Hun har hvitvask over hele seg, ser ut som en indianer *hihi* Ingen feber så langt, men sover dårlig om natta. I går våkna hun halv elleve og var Sprell våken! :s Enden på visa ble at jeg la meg kl 23 og hun satt oppe med gubben og så columbo... Hva klokka ble for hennes del aner jeg ikke, men er uforskammet våken og opplagt i dag... Hmm... I dag er det fint vær, så vi tar oss kanskje en tur ut i hagen, for å få litt frisk luft. Lei av å være buret inne i regnværet. Ikke bare at det regner, men det AUSER!! JAja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, syke barn er ikke kjekt, hverken for dem eller for oss andre rundt dem som ikke helt vet hva godt vi kan gjøre for dem, og så blir vi slitne av ekstra nattevåk og av å måtte sitte inne hele dagene... Her skinner heldigvis sola nå, håper det tørker opp litt og holder seg, skal ut på en lang spasertur med min far og Maja senere i dag... Ikke kjekt å mate endene i øsepøse-regnvær...

Kos dere ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...