Gå til innhold

Hva Tror dere?


Camilla&Tiril venter nr 2

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt så plaget med mye utflod har ikke vært så plaget med det før,er dritt kvalm så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøra meg og er så trøtt hele dagen mer enn jeg normalt pleier å være. Jeg kan ikke teste meg nå pga siste mensdag var den 15 det er ikke så lenge siden. Bruker ikke noe beskyttelse under samleie med kjæresten for han hopper av i svingen. Hadde sex under hele mens uka uten at han hoppet av i svingen. Må også si at jeg har mer luft i magen raper ganske mye

 

Hva tror dere kan jeg kanskje ha blitt gravid? Eller er det noe annet? Ikke lett vite nei. Får nok vente og se når neste mens kommer eller ikke for å få sikkert svar på det. Men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bare påstå at å hoppe av i svingen er ikke noe prevansjon å satse på... men dette vil jeg tro du skjønner selv.

Utifra det er sjangsene mikroskopiske for at du skal bli gravid under menstrasjon....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det noen gutter som synes det er greit å kjøre brannbil...utrolig kjedelig hvis man er kjempekåt og får nei...synes jeg iallefall! Dessuten tror jeg ikke hun som sendte innlegget tror at å hoppe av svingen er en sikker prevensjon...hun ønsker seg jo spire!!! Jeg holdt på sånn i et år med mannen min...for vi ville ikke helt planlegge, men skjedde det så skjedde det...tok altså et år å bli gravid på denne måten. Det er så mange her som er så nedlatende til andres innlegg..det er kjedelig. Får ikke håpe dere er sånn i "hverdagslivet" for da har dere sikkert ikke mange venner............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...