Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Må bare si tuuuusen takk for en superhyggelig kveld sammen med dere. Jeg har storkost meg og lenge siden jeg har ledd så mye :-) Nå er jeg kommet meg vel hjem, skulle jo bare ta 1 øl til, veeeel, den ene ble til 3 og så var det gjort hehe Men her er alt stille og rolig, og såååå fredelig....hvor lenge det nå varer da ;-) Er jo ikke så mange timene før Camilla finner ut at det er på tide å bli uvenn med smokken :-) Nok en gang; tusen takk for en kjempekoselig kveld! Og lykke til med navnefesten Sanasol!! Stor klem til deg og Mia!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Takk for det :-) Tusen takk for en kjempefin kveld, jeg også koste meg masse. Det var godt å kunne holde en samtale - og spise et måltid - uten en liten mark på fanget ;-) Godt å le masse, det var som et treff da vi var gravide men med alkohol hehe. Skikkelig kul kveld, håper vi får flere av de. Hurra for strawberry daiquiri! :-) Jeg har drømt om navnefest, og tenkt på navnefest, laget mentale lister over ting som må huskes til navnefest og til slutt sto jeg opp fordi jeg ikke fikk sove pga navnefest. Blir godt å bli ferdig ;-)
Bellen^2 Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Goooood morning jenter og tusen takk for en kjempehyggelig kveld i går! Utrolig deilig å kunne føre en samtale, spise med begge hendene og kose seg med en strawberry daquari (eller to) Svangerskaps- og permisjonstiden hadde ikke vært det samme uten dere! Jeg kom hjem til et lite knøtt som sov godt, en pappa som var god og mett på hjemmelaget pizza, og noen naboer som synes det var ok å banke kl kl 01 om natten (så da måtte jeg ned en tur og høre om de ikke hadde tenkt å legge seg snart). Gratulerer til Mia som har navnefest i dag! Håper du har fått sovet noe Sanasol:) Gleder meg allerede til neste treff jeg jenter:)
Millapril Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Tusen takk for en kjempe koselig kveld! Deilig å nyte maten og bruke både kniv og gaffel! Luksus! Og deilig med noen drinker i fred og ro. Veldig koselig å snakke med dere igjen og høre litt om små nurkene! Da jeg gikk ut av taxi da jeg kom hjem, hørte jeg Erica gråte. Jeg ble helt redd og tenkte stakkars Bestemor, som har hørt på gråt siden jeg gikk... Men Erica hadde heldigvis akkurat våknet ca 5 min før jeg kom hjem. Hun ville nok bare ha smokken sin, men Bestemor hadde prøvd med litt flaske. Da ble det nok surr i systemt for vesla og litt gråt. Men hun sovnet på et blunk da jeg la henne igjen. Ellers hadde hun vært en engel hele kvelden. Det er deilig å vite til en annen gang! Lykke til med navnefesten til Sansol og Mia. Vi gleder oss til å høre hvordan det gikk.
Endelig ny spire i magen Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Tuuuusen takk for en fantastisk moro kveld! Dette må vi jo bare klare å få til igjen! Som samsyn sier, det er lenge siden jeg har ledd så masse.... Masse lykke til med navnfesten i dag Sanasol. Gi Mia en stooor klem fra oss.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Ja tusen takk alle sammen. Dere er en fantastisk og morsom gjeng man kan dele både sorger og gleder med. Håper vi fortsetter å holde kontakten etter at de fleste har begynt å jobbe også. Julebord må vi jo også få til. Lykke til i dag Sanasol. Vi tenker masse på dere og det kommer til å gå superbra. Masse lykke til klemmer.. og noen surklete noen fra Mathilde til Mia.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Takk for gode ønsker, jenter :-) Dere er jammen bra å ha når man er litt nervøs. Hittil har alt gått bra, jeg har rydda og vaska og dekket på bordet og hva ikke...nå sover Mia og da fikk mamma tatt en dusj og satt opp håret mens pappa er på kake-hente-tur. So far so good! :-) Enig i at vi må få til julebord. Pinnekjøtt, liten bytur og babyfri er et must ;-)
Solstråle72 Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Takk for en kjempehyggelig kveld på byn, jenter! Jeg koste meg masse. Enig med at det var utrolig deilig å spise ute med frie hender og uten avbrytelser. Og ikke minst morsomst å kunne ta seg en drink og noen øl :-):-) Etter at Samsyn og co. fartet hjem, dro Eple og jeg på Hard Rock Cafê. Danset og tok en øl til :-):-) Jeg var ikke hjemme før i 03.30 tiden. Da hadde jeg stått en god stund i taxi kø!!!! Tobias våknet like etter at jeg kom hjem, det vart litt styr med den flasken. Han ville jo ha pupp stakkar! Men det gikk greit!! I dag har jeg fått sovet til kl. 12.30.... det var deilig det!!!!.... og som Lykkebarn nevnte i et annet innlegg her, så er det jammen godt med cola i dag, gitt :-):-) Sanasol, lykke til med navnefesten!!
Tussi og Maja Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Tusen takk for en moro kveld ja jenter! Det var deilig å komme seg ut litt, spist og kost seg, ledd masse.. Vi må foreta oss dette flere ganger! Bare så synd man (i hvert fall jeg) blir så fort kveldstrøtt (blir fort det når dagene starter rundt 05.30), ellers skulle jeg gjerne blitt lengre!
Två små trollungar Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Ja, det var virkelig en hyggelig kveld. Tusen takk til allesammen! Dette må vi få til flere ganger!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Vi er klare for mer av dette. Artig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå